Manjša podjetja nikakor ne morejo tekmovati z veliki podjetji iz stališča proračuna. Tudi pri trženju gre za tipičen primer borbe med Davidom in Goljatom, kjer se mora David kakopak znajti po svoje. Preizkusite naslednjih nekaj nasvetov za učinkovito trženje na internetu, a z manj denarja.
Več ni vedno bolje
Potencialne stranke so nerade nenehno bombardirane z vedno enimi in istimi oglasi, na kar je sicer že opozarjal slavni Seth Godin konec 90ih. Vzporednice s polnimi nabiralniki, ko popoldne zaključimo z delom, so tu vsekakor na mestu. Tu pa tiči priložnost tudi za vas, saj vas manj oglasov tudi precej manj stane.
Osredotočenje na eno ciljno skupino
Osredotočenost na en segment se izkaže še za posebej koristno v primeru, da je vaš produkt ali storitev precej bolj specifičen. Tako podjetje, ki se ukvarja z razvojem mobilnih aplikacij, ne bo oglaševalo v domu upokojencev oziroma bi bilo to razmetavanje denarja. Osredotočite se na ciljno skupino, ki je najbolj dovzetna za vaše produkte ali storitve.
Zmagovalne formule ne spreminjajte
Vse preveč ljudi, ki se ukvarja s trženjem, stavi na vedno nove oziroma prenovljene kampanje ne glede na uspeh. Morda se vam iz stališča omejenih sredstev malce brzdati in staro formulo oziroma recept enostavno postaviti v novejši okvir. Iz kreativnega vidika zagotovo ne najboljša, iz vidika proračuna pa definitivno najbolj učinkovita odločitev.
Posla se preprosto lotite sami
Ker so stroški s trženjem lahko precej visoki, vi pa ste z sredstvi precej omejeni, vam v nekaterih primerih ne preostane drugega, kot da se v trženju preizkusite tudi sami. Še nikoli doslej ni bilo toliko dostopnih in kvalitetnih informacij o tem.
Trženja na spletu in razvoja spletne strani pa se lahko naučite tudi na naših izobraževanjih in delavnicah.
Pripravil: Gašper Meden