10 nasvetov, ki vam lahko pomagajo uspeti na Twitterju
1. Objavite 10 – 20 tvitov na dan. Če ne boste objavljali nič, ne boste imeli sledilcev.
2. Izrazite hvaležnost sledilcem, ki kometirajo vaš tvit ali delijo vaš tvit na svoji strani. Preberite njihovo biografijo in skušajte najti skupne interese. To je idealna priložnost za razvijanje pogovora.
3. Učite se od najboljših tviterašev. Poglejte njihove tvite. Začnejo oni pogovor? Odgovarjajo na komentarje svojih sledilcev? Promovirajo poleg sebe tudi druge? Odgovor je pritrdilen.
4. Dajte 10x več kot dobite. Ne pričakujte ničesar v zameno. Čeprav bi si želeli, da bi ljudje klikali na povezave v vaših tvitih in razvili pogovor, tega ne pričakujte. Ne vzemite osebno, če se kdo ne odzove na vaš komentar ali vam ne odgovori na vprašanje. Vi še naprej delite svoje izdelke oziroma storitve s svojimi sledilci ter jim svetujte.
5. Bodite zanimivi. Twitter vam daje možnost, da izrazite svojo edinstvenost. Skušajte narediti tvite čim bolj zanimive, tako povečate možnost, da pridobite sledilce, ki jih vaše vsebine zanimajo.
6. Uporabljajte oznake (t.i. hashtag-e) za dogodke, seminarje in pomembne teme. Tviteraši iščejo z oznakami in na takšen način lahko pridobite krog sledilcev, ki se zanimajo za vaše izdelke oziroma storitve.
7. Vaši tviti naj bodo edukativni in splošno cenjeni. Vse objave na Twitterju naj bodo pozitivne, negativno mnenje zadržite zase. Ne pritožujte se in ne grajajte. Vaš cilj je pridobiti stranke.
8. Svojim sledilcem zagotovite kvalitetne objave. Ugleda si ne boste zagotovili z enim tvitom in prav vsi sledilci ne bodo videli vaših tvitov, zato morate poskrbeti, da boste jih objavljali pogosto.
9. Razširite odnos s sledilci tudi izven Twitterja. Promovirajte svojo spletno stran, če jo imate in jim ponudite možnost vprašanj in odgovorov na njej. Imejte v mislih vprašanje, kako bi jih aktivirali, da bi sodelovali z vami?
10. Ugotovite, kakšna strategija je najboljša za vas. Če želite Twitter izkoristiti kar se da najbolje, morate narediti analizo vaših tvitov in njihovo uspešnost. Če se je nekoč že nekaj izkazalo za dobro, poskusite znova, dokler ne najdete boljšega načina. Če nekaj deluje pri nekomu, še ne pomeni, da bo delovalo tudi pri vas in obratno.
Vabljeni tudi na naš seminar Kako do »trend« ideje in socialna omrežja za podjetnike, kjer boste dobili nasvete, ki vam bodo koristni pri učinkovitejši uporabi Twitterja in ostalih družabnih omrežij.
Pripravila: Anja Grahek
Deli na FacebookuDeli na Twitterju