Pri trženju gre za uporabo različnih metod, da lažje dosežete zastavljene cilje. Da povečate obseg prodaje, se lahko poslužujete naslednjih trikov.
Razdeljevanje vzorcev
Zaradi zvestobe najljubšemu izdelku kupci niso vedno zainteresirani za novosti. Z brezplačnimi vzorčki mu daste možnost, da preizkusi vaš izdelek in preveri, če mu ta ustreza. Ta način je najboljše oglaševanje za izdelke, ki so relativno poceni in jih kupci vsakodnevno kupujejo.
Cenovni paketi
Kupcem lahko ponudite paket, ki ponuja dva izdelka za ceno enega. Lahko združite dva enaka izdelka, lahko pa združite sorodne izdelke. Dober primer tega sta zobna ščetka in zobna pasta, ki se prodajata v paketu.
Nižja cena
Kratkoročno znižanje cene spodbuja kupovanje večje količine izdelkov. Na tak način lahko tudi pridobite potrošnike konkurentov.
Nagrade
Nagradne igre so močno orožje za pridobivanje potrošnikov. V poplavi ponudnikov določenega izdelka je konkurenca lahko zelo velika. Kupci se po navadi ogrevajo za posamezno znamko, ko imajo lahko kako korist od nje. Kupec lahko dobi gotovino, potovanje ali blago, ker je nekaj kupil.
Darila
Nekaj inovativnega, kar drugače ni v prodaji in ga drugi konkurenti ne uporabljajo, je odlično darilo. Kupec ga prejme ob nakupu določenega izdelka. Lahko je v ali na embalaži.
Degustacije
Ta metoda pospeševanja prodaje se uporablja v prehranski industriji, predvsem ko na trg prispe kak nov izdelek. Če ga potrošnik prej poskusi, bo verjetnost da ga dejansko kupi, veliko večja.
Več o pospeševanju prodaje se lahko naučite na brezplačnem seminarju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju