Go to Top

Kako povečati doseg objav na Facebooku?

Povečati doseg objav na Facebook-u ni mačji kašelj!

Kako povečati doseg objav dandanes, ko Facebook vse bolj zaostruje doseg objav. Ta vztrajno upada že zadnji dve leti, letošnje spremembe algoritma in zmanjšanje povprečnega dosega pod pet odstotkov pa so prizadeli predvsem podjetja, za katera je bil Facebook glavni prodajni kanal. Katere stvari morate upoštevati, če želite povečati doseg objav?

Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!

Ključna še vedno dobra vsebina – skušajte povečati doseg objav z novimi objavami!

Facebook se zaveda, da je najpomembneje, da ostaja zanimiv za svoje uporabnike. Takšen lahko ostane le, če ostaja zanimiv za svoje uporabnike. Če objavljate dobro vsebino, na katero se uporabniki odzivajo z »všečki«, komentiranjem in deljenjem vsebin, vas Facebook nagradi s povečanjem dosega vaših objav, tudi neplačanih.

Informativni izračun plače

pravno svetovanje

Minimalna plača v 2023 se bo (končno) povišala! Za koliko?

povečati doseg objav

Pomembnost oglaševalske strategije in kako povečati doseg objav tako da poznate kdo je vaš kupec!

Pri izdelavi dobre oglaševalske strategije na Facebooku morate poznati svojega kupca in njegove potrebe. Ta vas mora prepoznati kot zaupanja vrednega ponudnika. Povečati doseg objav z relevantnimi objavami tako nudi slehernemu sledilcu dovolj razlogov, da se vrača na vašo stran. Nenehna prodaja uporabnika prej odvrne, kot pritegne, zato skušajte povečati doseg objav tako, da glavnina vaših objav predstavljajo  vsebine z dodano vrednostjo.

 PRIJAVITE SE NA BREZPLAČNI  WEBINAR  ZASLUŽI DENAR S SVOJIM HOBIJEM ALI IDEJO!

Ni vse v številu sledilcev – povečati doseg objav pomeni tudi bolj korenito doseganje obstoječih sledilcev!

Število sledilcev oz t.i. »lajkov« strani je kot samostojna metrika popolnoma neuporabna informacija. Veliko podjetij je v preteklosti skušalo povečati doseg objav tako da je pridobivalo sledilce z nagradnimi igrami na Facebooku – to možnost je gigant na področju družbenih omrežij pred kratkim onemogočil. Raje se osredotočite in analizirajte doseg posameznih objav (post reach) in temu prilagodite ciljno oglaševanje. Povečati doseg objav lahko pomeni tudi da ne oglašujte preširoko – zelo uporabna možnost  je t.i. audience targeting na podlagi interesov potencialnih strank.

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

 


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja