Marketing se je dramatično spremenil od prve tiskane reklame, ki jo je objavil časopis. Še vedno pa morate imeti dobro idejo in konkretno določeno ciljno skupino.
Za uspešen marketing morate narediti dobro marketinško strategijo. To ni težko, če sledimo 7 načelom pri pripravi:
1. Vaše oglaševanje mora motivirati.
2. Vaše oglaševanje mora poudariti, kakšne katere potrebe in želje lahko stranka uresniči z nakupom.
3. Vaše oglaševanje mora doseči potencialne stranke. Napisati morate načrt, na kakšen način boste komunicirali s strankami.
4. Uporabiti morate pravo tržno »orožje«. Vaš oglaševalski material mora biti vedno aktualen, posodobljen in zagotavljati kvalitetne informacije. Na vaši spletni strani morajo vse povezavi vedno delovati, cenike morate sproti posodabljati.
5. Pravilno opredelite vašo pravo »nišo«. Osredotočite se le na določeno število izdelkov, da bodo ti kakovostni. Hkrati je tudi najbolj cenovno učinkovito.
6. Določite si znesek oglaševanja ter oglaševanju sledite!
Pomembno je, da je vaša marketinška strategija kratka ter jedrnata. Kratek marketinški načrt vas prisili, da se osredotočite na ljudi in šele nato razmišljate o ponudbi. Tako dosežete, da se postavite v vlogo stranke. S tem ugotovite, kje so stranke, kako jih doseči ter tudi kako jih obdržati.
Pomembno je da je marketinški načrt v pisni oblik, da ga lahko spreminjate ter dopolnjujete, saj je načrt temelj dobre prodaje.Ta dokument je kot biblija v cerkvi, poznati ga morajo vsi zaposleni.
Več o marketinškem načrtu lahko izveste tudi tukaj.
Pripravila M. Guček
Podprite nas tudi v drugem krogu tekmovanja za Evropsko podjetniško nagrado
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb Deli na FacebookuDeli na Twitterju[hr]