V dobi interneta in družabnih omrežij, kjer informacije krožijo z malodane svetlobno hitrostjo, se mnoga podjetja v svojih težkih začetkih spopadajo s problemom publicitete. V tem primeru ne gre na negativno publiciteto, temveč za preprosto težnjo po tem, da bi postali vidnejši.
Publiciteta je v tem pogledu drugačna od oglaševanja, saj za slednjega enostavno plačamo in sporočilo je poslano v javnost. Nasprotno je publiciteta to, kar drugi pišejo o nas, ki so posledica naše »vidnosti« oziroma sporočil javnosti. Sporočila za javnost pa igrajo precej večjo vlogo, kot si večina slovenskih podjetij misli.
Nimate jasno opredeljenega in javno oznanjenega cilja
Za kaj se zavzemate in kaj želite doseči? V čem se razlikujete od konkurentov? Kaj vas dela posebne? Brez odgovorov na omenjena vprašanja v javnost sploh ne morete poslati nobenega sporočila, o vas pa si prav tako ni mogoče ustvariti kakega mnenja.
Izbira ciljne skupine in medijev
Če ne veste niti, komu bi bili radi »vidni«, boste zelo težko pridobili na vsesplošni publiciteti. Tako kot izbira ciljne skupine pa veliko šteje tudi izbira medijev. Npr. največja komercialna TV se morda za začetek sliši rpevelik zalogaj, lahko pa začnete z lokalnim časopisom.
Tip sporočil
Zelo pomembno je, da javnosti pošiljate sporočila, kakršne bi sami – kot del javnosti seveda – želeli videti. Ni nujno, da vedno oglašujete, lahko poskusite z npr. donacijo, ki bo naredila precej bolši vtis kot pa običajen oglas.
(Ne)prisotnost na družabnih omrežjih
Družabna omrežja ne služijo zgolj držanju stikov s sošolci iz študentskih ali srednješolskih let, temveč kot odličen medij za odnsoe z javnostmi pa tudi navezovanje poslovnih stikov in pridobivanje novih idej. Bistvenega pomena pa je, da ste odzivni. Odzvati se morate tako na mnenja in vprašanja strank in česarkoli drugega, ki se tičejo vašega posla kot tudi aktualnih tematik.
Da pa boste vidni na internetu po zaslugi kvalitetno narejene spletne strani, obiščite našo delavnico Spletna stran TO-GO, kako pa z najnižjimi stroški zagnati podjetje pa obiščite seminar Kako z najnižjimi stroški zagnati podjetje
Pripravil: Gašper Meden