Priskrbeli ste si svoj prostor na spletu, sedaj pa ga je potrebno napolniti z vsebino. Struktura in dobre oporne točke lahko pri tem zelo pomagajo.
Dovolj časa, posvečenega opornim točkam in vsebini okoli njih, nam v prihodnosti poslovanja zelo koristi. Te točke bodo namreč ključne ob predstavljanju našega podjetja tako na spletu, kot fizično. Dobro postavljene točke in jasno opredeljena pravila bodo vodilo skozi leta poslovanja.
Prvi opis je opis vsebine oziroma kaj ponujamo. Opis storitev ali izdelkov, prednosti, lastnosti, ki nas delajo edinstvene … Ko imamo vse natančno opisano, se posvetimo odgovoru na vprašanje Zakaj? Zakaj bi nekdo postal naša stranka? Kaj bo nakup doprinesel? S čim bomo stranko še dodatno razvajali?
Bolj pomembna točka, ki se ji moramo posebej posvetiti je, komu je naša storitev ali izdelek namenjen. Kdo je naša ciljna skupina? Na podlagi dobro razdelanih podatkov o ciljni skupini, bomo veliko lažje sestavili vsebino, ki bo ustrezala dotični skupini. Poskušajte zbrati čim več podatkov: starost, spol, status, zaposlitev, dejavnosti v prostem času, … Več podatkov kot boste imeli, lažje boste zaigrali na prave note potencialnih kupcev.
Točka, ki na prvi pogled ne deluje zelo pomembna, vendar ji moramo kljub temu posvetiti precej pozornosti je slog. Kako bomo sporočali svojo vsebino? Seveda je slog odvisen od dejavnosti, s katero se ukvarjamo. Če se bomo ukvarjali z izdelki za otroke, bo vsebina bolj ljubka, kot če bi se ukvarjali z rezervnimi deli za motorje.
Na koncu moramo določiti še obliko. Se bomo posluževali spleta ali mogoče tudi tiska? Na tej točki se bomo vrnili k naši ciljni skupini, saj je precej odvisno od tega, kam naša skupina usmerja svojo pozornost. Če so to bralci priloge v časopisu, se bomo potrudili in se pojavili prav tam.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.