Go to Top

Zaradi katerih napak trpi vaša spletna trgovina?

Tudi tisti računalniško ne- ali polpismeni se vedno bolj obračajo za ugodnimi ponudbami v spletnih trgovinah, o čemer smo že pisali. Namigovali smo vam že o osnovah spletne trgovine, v nadaljevanju pa vam dajemo v vpogled nekaj najpogostejših napak, ki so značilne za tiste, ki poslujejo prek spletne trgovine.

Zaradi katerih napak trpi vaša spletna trgovina?Neefektivno trženje

Glej ga zlomka, če uporabniki in potencialni kupci nimajo pojma, da vodite spletno trgovino, se lahko poslovite od kakršnih koli prihodkov.

Z neefektivnim trženjem sicer ne boste odgnali uporabnikov, temveč boste poskrbeli, da bo vaša spletna trgovina ostala neznanka.

Poskrbite (ali skušajte poskrbeti), da bo o vaši spletni strani, spletni trgovini in vaših  izdelkih ali storitvah, vedeli vsi ljudje na zemeljski obli.

Nepreglednost

Ljudje smo takšni in drugačni, vendar nihče se nima ne želje ne časa prebijati čez mukotrpno zapletene spletne strani in postopke. Spletna trgovina mora biti organizirana tako, da bo uporabniku prijazna.

Ne “utrujajte” s skritimi in naknadnimi stroški

Marsikoga boste razbesneli, če boste dodatno “priložili” ali celo zamolčali katerega izmed stroškov.

Za imetnike spletne trgovine bo precej zanimiv tudi seminar Metode plačevanja na spletu in davčna obravnava.

Pripravil: Gašper Meden


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja