Vsebinski oz. ‘content’ marketing predstavlja popoln preobrat v dosedanjem načinu dojemanja marketinga, saj v ospredje postavlja uporabnika in se zaveda, da je odziv na specifične potrebe uporabnika prva in najpomembnejša naloga vsakega podjetja.
Vsebinski marketing vključuje promocijo prek blogov, družbenih omrežjih, podcastov in drugih kanalov, ki omogočajo ustvarjanje vsebine, ki pritegne uporabnike. Njegov namen je, tako kot pri večini marketinških aktivnosti, povečanje prodaje.
Danes so uporabniki izpostavljeni velikemu številu marketinških sporočil na dan in borba za pridobivanje njihove pozornosti je izredno močna. Raziskave kažejo, da povprečen potrošnik oglasu na ulici oz. ob cesti 8 sekund svojega časa, oglasu na televiziji ali radiu 30 sekund (če ne preklopi na drug program), medtem ko vsebinskemu marketingu nameni kar 25 minut svojega časa.
V čem je skrivnost vsebinskega marketinga?
Vsebinski marketing torej predstavlja vsebino, ki jo ciljna skupina želi videti. Še več, želi jo celo aktivno iskati in deliti z drugimi. Pogoj za to seveda je, da je premišljeno pripravljena. Dobro pa je pripravljena takrat, ko se njen prvotni namen ni prodaja, temveč informiranje strank, nudenje pomoči, učenje in zabava.
S svežo, informativno in zabavno vsebino, do katere lahko uporabnik redno dostopa in je zanj koristna, si lahko zagotovite večjo prepoznavnost ter s tem pridobite nove ter obdržite že obstoječe stranke.
Vsebino prilagodite ciljni skupini
Ne glede na to, na kakšen način boste predstavili svojo vsebino, jo prilagodite svojim uporabnikom. To pomeni, spremljajte kaj iščejo, kaj berejo, kaj kliknejo, torej pozanimajte se, kaj jih zanima. Če je le mogoče, objavite nenavadno vrsto vsebine, zaradi katere boste izstopali in za uporabnike postali zanimivejši. Odzive uporabnikov spremljajte in merite ter vsebino po potrebi prilagajajte.
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb