Zadnjič smo govorili o tem, kako slabo je za blagovno znamko, če se po forumih, blogih, družabnih omrežjih, predvsem pa na vrhu rezultatov iskalnikov znajdejo komentarji potrošnikov, ki slabo pišejo o našem podjetju ali o naših blagovnih znamkah.
Prvi in najbolj hiter možen ukrep je, da se na komentarje odzovemo – in to brez strahu. Če so komentarji žaljivi in neutemeljeni, poskusimo najti lastnika spletne strani in se dogovoriti, da se objava umakne. Če to ne gre, se na komentar odzovemo. Poskušamo ugotoviti, kdo je napisal objavo, in zakaj je napisana v žaljivem tonu. Morda pa je lastnik resnično kupil kakšnega izmed naših izdelkov, ki niso ustrezali obljubljenim kriterijem in nato imel še smolo pri reklamacijskem servisu. Skratka, z našo storitvijo je bil popolnoma nezadovoljen.
Če nam uspe priti s takšnim potrošnikom v kontakt, lahko na prijazen način zgladimo nesoglasja in morda dosežemo celo umik ali izbris neustreznega komentarja. To je najboljša možna rešitev, ki pa v praksi ni vedno izvedljiva.
Druga najboljša rešitev je, da na »slabo« objavo odreagiramo in sicer tako, da se tudi naše podjetje oz. blagovna znamka »oglasi« ter komentira prispevek. Nič ni narobe, tudi če smo naredili napako oz. je naš kupec resnično dobil slabo različico izdelka. Pomembno je, da kot podjetje povemo, da nam je žal, da je do tega prišlo, in da so nam naši kupci pomembni, ter da bi radi odpravili napako. Podjetniki ne bojte se vseh negativnih objav! Včasih se na ta način razreši tudi kakšno nesoglasje in naši kupci sprevidijo, da so nam pomembni, in da nam ni vseeno če so razočarani. Na ta način med nami in našimi kupci vzpostavimo tako pomembno dvosmerno komunikacijo.
In kot tretja možnost nam preostane še, da z optimizacijo spletne strani dosežemo, da se na vrhu rezultatov na iskalnikih (Google, Najdi..) prikazujejo same naše pozitivne objave, naše socialna omrežja, blog kakšnega izmed naših zaposlenih ter forumi, kjer so o nas napisane pozitivne stvari.
Kaj pomeni optimizacija spletne strani, in kako s pomočjo optimizacije pridemo med prve rezultate na iskalnikih pa v našem naslednjem članku.