Go to Top

Izognite se nepotrebnim sestankom

Cena slabih sestankov je za podjetje lahko ogromna. Zakaj? Ker je jih udeleži preveliko ljudi, delo katerih ta čas stoji. Ker je izgubljenega preveliko časa, medtem ko se pogovarjate o stvareh, ki ne spadajo na sestanek. Slabih strani je še veliko več. Kako pa sestankovati najbolj učinkovito?

Recite ne

Največja težava sestankov je ta, da jih je enostavno preveč. Vsega vam ni treba poročati, raje si zapišite ali napišite sporočilo tistemu, ki mora biti o zadeviIzognite se nepotrebnim sestankom obveščen.

Glejte na uro

Bodite pozorni na čas poteka sestanka. Ne dovolite, da se ta raztegne, saj se bodo zaposleni na vaš način sestankovanja navadili. Držite se določenega časovnega obdobja, čeprav morda ne boste obdelali vseh ključnih točk sestanka.

Ne povabite vseh

Povabite zaposlene, ki so res potrebni za rešitev problema ali poročanje. Biti ali ne biti na sestanku ni statusni simbol zaposlenih.

Neudobje

Če bodo vaši zaposleni na sestanku stali in ne udobno sedeli, bo sestanka prej konec. Zakaj? Ker se ljudje naveličajo stati in bodo v svojem poročanju in mnenju povedali tisto, kar je zares pomembno. Ne bo veliko dolgovezenja in pogovorov, ki ne spadajo na sestanek. Če se želite družiti, pojdite na kavo po koncu delovnega dne.

Video konferenca

Veliko časa lahko prihranite tudi s tem, da zaposlenim ni potrebno zapuščati svoja delovna mesta. V nekaterih podjetjih so ta razpršena in bo lažje vsem, če kdaj skličete video konferenco namesto pravega sestanka v živo.

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb


Kategorije Podjetništvo

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja