Trženje s pomočjo elektronske pošte je zamajanemu ugledu navkljub (t.i. spam – naj se reši kdor se more!) še vedno izredno učinkovita in cenovno ugodna ter naravi prijazna praksa. Po nekaterih statistikah je odpiranje elektronske pošte na mobilnih napravah, ki vedno bolj nadomeščajo “klasične” prenosne računalnike, večje od odpiranja družbenih omrežij, kot je npr. Facebook. To pa pove marsikaj, kajne?
V članku vam ne bomo ponudili čudežnega recepta (ker ta ne obstaja) za mega-uspešno e-mail kampanjo, vas pa bomo opozorili na to, da ne smete pozabiti na osnove marketinga s pomočjo elektronske pošte. Morda pa vas ravno zanemarjanje osnov loči od večje prepoznavnosti.
Dvakrat preverite, preden pošljete
Ta težava se nanaša predvsem na odpiranje v različnih aplikacijah, npr. nekdo v gmailu bo lahko imel težave z odpiranjem, kar pomeni, da ste izgubili potencialno stranko.
Vsebino je potrebno prilagoditi tudi tehnologiji: prikaz na osebnem računalniku naj bo identičen tistemu na mobilnem telefonu.
Izkoriščanje prostora
Glede na to, da imamo ob pošiljanju promocijskega materiala po elektronski pošti omejeno prostora glede na naš zaslon, moramo biti temu ustrezno pripravljeni. V tem smislu je treba vsebino prilagoditi, kajti nihče si ne želi brati pravih panojev.
Obenem je zelo pomembna sama vsebina: zgolj beseda ali dve o vas in vaših storitvah ne povesta dosti (kaj šele, da bi vzbudila zanimanje), obenem pa tekst v dolžini romana ne more ravno pritegniti novih strank.
Povezave do strani in izdelkov ali storitev
Kombiniranje prostora, kjer lahko kliknete na povezave (npr. fotografije izdelkov) in tistega prostora, ki je namenjen zgolj branju oziroma “scrollanju”, je svojevrstna umetnost. Vendar nekako najbolj smiselno se še vedno zdi, da maksimizirate obseg prostora s kliki do strani, kjer hočete povečati promet.
Gumb za odjavo
Prepričajte se, da gumb za odjavo od novic preizkušeno deluje, razen če si želite lahkotnega branja, t.j. sporočil razjarjenih strank, ki nočejo več prejemati vaših novic.
Prilagodite vsebine času – in mobilnim napravam
Ne ravno osnove e-mail marketinga, vendar pa se je potrebno prilagajati duhu časa in predvsem tehnologijam.Delež ljudi, ki elektronsko pošto uporabljajo zgolj na mobilnih napravah, se počasi a vztrajno približujejo 50 odstotkom. Zato si še kako želite oziroma morate prilagoditi vsebine mobilnim napravam.
Za več informacij o prisotnosti in trženju na spletu vas vabimo, da obiščete brezplačne seminarje Kako uspešno tržimo na spletu?, Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt in Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo.
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju