Uspešno podjetništvo zahteva marketinški načrt, ki se nenehno prilagaja tržnim razmeram. Kupca morate pridobiti in ga tudi zadržati. Najboljše orodje za to je brez dvoma splet.
Ne glede nato ali ste na začetku podjetniške poti ali pa poslujete že nekaj časa, si morate vedno prizadevati za čim večjo prepoznavnost in prodajo. Vabljeni na dve novi izobraževanji Marketinški načrt in kako pridobiti ter zadržati kupca? in Kako uspešno tržimo na spletu?
Marketinški načrt in kako pridobiti ter zadržati kupca?
Prvi seminar se osredotoča na podjetnike začetnike, ki so ravnokar stopili na podjetniško pot in potrebujejo marketinški načrt za pridobitev prvih kupcev.
Na brezplačnem izobraževanju vam bomo predstavili vse, od glavnih sestavin marketinškega načrta, do tržno-komunikacijskih orodij, kako nagovarjati kupce, kako nastopiti na trgu ter kako biti boljši od konkurence.
Ko boste osvojili tehnike za pridobitev kupcev, vam bomo pomagali še z nasveti, kako zadržati kupce. Tako boste popolnoma pripravljeni stopili na podjetniško pot.
Kako uspešno tržimo na spletu?
Splet je trenutno najboljše orodje za povečanje prodaje. Predstavlja neizmerno veliko bazo potencialnih kupcev, ki po brskalnikih iščejo vaše izdelke in storitve.
Spletna stran je nuja za podjetja, ki želijo povečati prodajo. Je strateška naložba, ki se splača dolgoročno. Na izobraževanju vam bomo predstavili, kaj za podjetje pomeni prisotnost na spletu, kakšna je dobre spletna stran in kako jo vzpostaviti. Izpostavili bomo najpogostejše napake ter kako se jim izogniti. Pokazali vam tudi, zakaj so družabna omrežja tako pomembna in kako jih izkoristiti pri poslovanju.
Pripravila M. Guček
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb Deli na FacebookuDeli na Twitterju