Go to Top

Družbena omrežja in majhna podjetja

(Še vedno) ni malo tistih majhnih podjetij, ki ne izkoriščajo potenciala objavljanja in oglaševanja preko družbenih omrežij. Po nekaterih (poudarek na nekaterih) statistikah in raziskavah je teh skorajda tretjina, vendar kljub vsemu število podjetij-uporabnikov še vedno narašča. Prisotnost na družbenih omrežjih seveda ni rešitev ali pogoj za nenadni preboj, je pa izredna priložnost za podjetja, da širnemu svetu dajo vedeti, kdo so. V članku bomo tako na kratko opredelili, kje majhna podjetja lahko začnejo, ko vstopajo v svet družbenih omrežij.

družbena omrežjaFacebook

Facebook zaradi svoje množičnosti in prilagodljivosti (dostopanje z mobilnih naprav prehiteva dostopanje iz osebnih računalnikov) predstavlja nešteto možnosti, da vas uporabniki odkrijejo na vsakem koraku (ali semaforju ali avtobusni postaji) in za piko na i to še povejo katerim izmed svojih prijateljev.

S pomočjo Facebooka lahko tudi zlahka povečate promet na svojo spletno stran, na njej vodite evidenco in zlahka komunicirate in navezujete stike z uporabniki.

Twitter

Z malce drugačno zasnovo (t.j. mikrobloganja oziroma objav, omejenih na 160 znakov) je tudi Twitter neverjetno uporabna platforma v poslovne namene.

Svojevrstno razvrščanje in strukturiranje objav vam omogoča, da zelo enostavno najdete ali dosežete svojo ciljno skupino in še lažje sledite trenutnim trendom. Tudi s pomočjo Twitterja pa lahko komunicirate z uporabniki in povečate promet na svojo spletno stran

Ostale platforme

V skladu s popularnostjo družbenih omrežij je logična posledica tudi njihova množičnost, saj nastajajo vedno nova in nova. Nekatera so bolj uporabljana kot druga, precej se lahko razlikujejo tudi po profilu uporabnikov. Pri tem je zelo pomembno in neverjetno uporabno njihovo kombiniranje, saj lahko  npr. z objavo na Facebooku, “podprto” z videoposnetkom, objavljenim na platformi YouTube, dosežete učinek velikih razsežnosti.

Na podlagi podanih informacij pa je na vas, katera platforma in/ali kombinacija le-teh bo prinesla največji učinek. Lahko pa se udeležite našega predavanja Kako do trend ideje in družbena omrežja za podjetnike ali pa se udeležite letošnjih Dnevov podjetništva, da boste o družbenih omrežjih izvedeli še več!

 Prijava na Dneve podjetništva

Pripravil: Gašper Meden


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja