Googlov remarketing je s takojšnjo aktivacijo (Instant Activation) postal bolj dostopen širšim množicam.
Remarketing je (bil) za mnoge ena najbolj zaželenih funkcij v gigantovem naboru. A je po uradnih podatkih Googla namestitev remarketiranja uspešno zaključil le eden od petih posameznikov, ki so se tega načina oglaševanja želeli lotiti. Google je funkcijo remarketiranja ponujal že kar nekaj časa, a kot smo že zapisali, je bila mnogim zaradi zapletenosti njegove uporabe, med drugim zaradi težavnega ročnega označevanja in težavne implementacije, v praksi nedostopna.
Da bi pri Googlu olajšali delo oglaševalcem in vsem tistim, ki remarketing želijo uporabiti za promocijo svoje dejavnosti, so pred kratkim predstavili takojšnjo aktivacijo (Instant Activation) v le enem koraku. Namesto da bi, kot je bilo to v veljavi do sedaj, morali na svoji spletni strani ročno posodobiti vse oznake (ang. tage), bo aktivacija te zaželene funkcije odslej uspela v samo štirih korakih.
Kaj je remarketing?
Z remarketingom ciljamo posameznike, kupce, ki so našo spletno stran v preteklosti že obiskali ali uporabili na primer našo mobilno aplikacijo. Če se zgodi, da obiskovalci vašo spletno stran zapuščajo brez nakupa, jih lahko uspešno privabimo nazaj s funkcijo remarketing. Eden od najbolj tipičnih primerov te Googlove funkcije v praksi je, da se obiskovalcem med brskanjem po spletu prikazujejo vaši oglasi.
Od ciljev, ki si jih postavite, je odvisno, katero vrsto remarketinga boste uporabili. Google ponuja širok nabor: standardni remarketing, dinamični remarketing, remarketing za mobilne aplikacije, remarketing za iskalne oglase in video remarketing. Slednji na primer prikazuje oglasom tistim posameznikom, ki so si že ogledali vaš video ali kanal na portalu YouTube.
Zakaj remarketing?
Omogoča izpolnitev različnih ciljev, na primer lahko povečanje prodaje na vaši spletni strani, ali pa promocija vaše blagovne znamke, lahko pa tudi dosežete, da se v vaše elektronske novice denimo prijavi več ljudi. Možnosti je veliko, Google pa poleg popolnega nadzora nad porabo denarja ponuja tudi dober vpogled v to, kaj se z vašo kampanjo dogaja.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju