Tok marketinških strategij se hitro spreminja in s tem zahteve strank. Sledenje marketinškim trendom je postalo opravilo, ki ga ne smemo spregledati.
Na našem portalu je bilo opaziti že objave o optimizaciji spletnih strani. Tehnika, ki stopa v ospredje, je optimizacija s spletno vsebino.
»Kako?« se boste vprašali? Preprosto.
Google postaja vedno bolj pozoren na vsebino na vaši spletni strani. To pomeni, da beleži čas, ki ga stranka posveti vaši strani. To pomeni, da mora biti vsebina vabljiva in razumljiva, obenem pa napisana na način, ki ne zahteva preveč koncentracije.
Zasnovo vsebine lahko primerjamo z zvočnimi vsebinami. Te so zasnovane tako, da kljub motečim zvokom v okolju, razumemo vsebino na radiu.
Vsebina naj torej vsebuje koristne informacije, ki naj bodo predstavljene jasno in pregledno.
Kako pa se lotiti oblikovanja takšnega zapisa? Najprej izluščite bistvene točke, informacije, ki jih želite predstaviti. Nato pustite možganom prosto pot in pišite vse, kar vam okoli določene tematike pade na pamet. Na koncu oklestite tekst odvečnih delov.
Ko imate pred sabo tekst, kateremu nebi odvzemali ne dodajali ničesar več, se lotite lepotičenja. Če obrnete stavek, zamenjate besedo bo besedilo zvenelo mnogo lepše.
Na koncu si celotni zapis preberite na glas. To včasih dela čudeže.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.