Vas zanima, kakšen odziv ima vaša objavljena vsebina na Facebooku? Verjetno niste vedeli, da ima Facebook vgrajeno statistiko, ki vam pokaže uspešnost vaših objav.
Kot oglaševalec pa verjetno veste, da tisto kar je izmerjeno, lahko izboljšamo. Brez statistike ni uspešnega marketinga in tudi ni napredka. Zato je naloga vsakega tržnika, da ima na mizi vsa razpoložljiva orodja za merjenje. Statistika je kot kompas, ki vam pokaže v katero smer je treba kreniti. Zato vas pozivamo, da si preberete 6 meritev, ki jih ponuja Facebook statistika.
Kje si lahko ogledate statistiko?
Na vaši osebni strani Facebook-a kliknite na povezavo »View Insights«, ki vas pripelje direktno na statistiko. Vendar tukaj ne boste imeli vpogleda v poglobljeno podrobno statistiko, zato je potrebno podatke izvoziti v Excel. To naredimo z klikom na gumb »Export Data«.
Skupaj si poglejmo, kaj številke pomenijo.
Doseg oboževalcev:
Doseg oboževalcev je število oboževalcev na vaši Facebook strani, ki so videli vašo objavo. Je organski doseg, ki pomeni koliko ljudi je direktno videlo vašo objavo. Organski doseg ne vključuje akcij oboževalcev kot je všečkanje (Like), deljenje (sharing) ali komentiranje (comments). Statistiko dosega oboževalcev boste našli v Excel dokumentu z naslovom »Lifetime Post reach by people who like your Page«.
Zakaj je statistika dosega oboževalcev tako pomembna za vas?
Doseg objave je verjetno najpomembnejša meritev. Je ključni indikator. Pomaga vam meriti privlačnost vaše vsebine in je pokazatelj kako »zdrava« je vaša Facebook stran. Višja je kakovost vaših obiskovalcev in bolj atraktivna je vaša vsebina več oboževalcev boste dosegli.
Organski doseg:
Organski doseg (organic reach) je število vseh uporabnikov, ki so videli vašo objavo. Razlika med dosegom oboževalcev in organskim dosegom (organic reach) je, da organski doseg vključuje tudi obiskanost tistih, ki niso oboževalci (sledilci) vaše strani. Tisti, ki so direktno dostopali do vaše spletne strani ali kako drugače videli vašo vsebino.
Zakaj je organski doseg tako pomemben?
Statistika za organski doseg (organic reach) vam pomaga prepoznati načine kako izboljšati prepoznavnost vaše strani. Če je doseg oboževalcev zelo blizu organskemu dosegu to lahko pomeni, da vaša vsebina na spletni strani ni dovolj izpostavljena. Lahko je tudi znak, da vsebina na vaši spletni strani ni dovolj zanimiva in privlačna. V takem primeru boste morali intenzivno promovirati vsebino na vaši spletni strani ter na različnih kanalih.
2. del si lahko preberete tukaj.
Avtor: Borut Pegam, Data d.o.o.