Napisati dobro marketinško vsebino in jo kasneje tudi urejati, se sliši zapleteno. Vendar temu ni tako, če upoštevate naslednjih pet nasvetov. Vedno imejte v mislih naslednjih pet »P-jev« marketinške vsebine: «Plan« – načrt, »Produce« – proizvodnja, »Publish« – objava, »Promote« -promocija, »Prove« – dokaz.
Načrt
Ne delajte po občutku, najprej si naredite načrt, kje želite objavljati vsebine, kaj boste objavljali, kdaj in kako. Ali boste pisali članke ali snemali videe? Ali boste uporabljali vse multimedijske vsebine? Kdo vam bo pomagal? Kako bodo naloge razdeljene? Bodite natančni glede časa objav in se držite urnika.
Proizvodnja
Zdaj je prišel čas, da ustvarite vsebine. Potrebujete pomoč nekoga, ki zna pisati promocijske članke, ki kljub oglaševanju vsebujejo tudi uporabne informacije. Najdite pisca člankov ali pa se sami priučite te veščine.
Objava
Vaša vsebina potrebuje prostor, kjer bo objavljena. Poskrbite za nakup domene in ureditve spletne strani, ki naj odraža poslanstvo vašega podjetja. Prav tako se pridružite družabnim omrežjem, kot Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, You Tube in še katerim. Ta vam omogočajo brezplačno objavo širši publiki.
Promocija
Če ponudite bralcem vsebino, še ne pomeni, da jo bodo brali. Poskrbite za oglaševanje svoje spletne strani. Najemite nekoga, ki bo skrbel za objave in pojavljanje na socialnih omrežjih ter uporabite te kanale za privabljanje bralcev na vašo spletno stran.
Dokazi
Če vaša marketinška strategija deluje, preverite z analizo strani, ki vam jo omogoča Google Analytics. Redno preverjajte, kaj je najbolj brano in sledite interesom publike.
Kadar razmišljate o marketinški vsebini, ne izpustite nobenega izmed teh petih učinkovitih korakov.
Če želite sami ustanoviti svojo spletno stran in urejati vsebine, se lahko tega naučite na dvodnevni delavnici Spletna stran TO GO.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju