Stranke so ključne za vsako podjetje. Čim boljšo podporo jim nudite, tem več zvestobe si boste pridobili. Katere so ključne točke dobre podpore strankam?
Sledite strankam
Večina ljudi dandanes pričakuje, da se lahko z podjetjem poveže preko spleta. Vaša vsebina na spletni strani in družbenih omrežjih ter podpora strankam sta povezana. Kupci morajo imeti možnost dobiti informacijo o vaših produktih in storitvah preko spleta. Isto velja za njihova vprašanja, ki vam jih postavijo na spletu, vi jim pa morate ažurno odgovarjati.
Informirajte jih
Večina ljudi bo ponovila svoj nakup pri podjetju, s katerim ima s funkcijo podpore strankam pozitivno izkušnjo v preteklosti. Informiranje strank vnaprej se izognete negativni prodajni izkušnji. Ko stranka z vami naveže stik, pričakuje, da ji boste pomagali pri rešitve težave. Potrudite se pri svoji razlagi rešitve in bodite iskreni, če jim pri tem ne morete pomagati. Poskrbite, da bo reševanje njihove težave pri vas, pozitivna izkušnja.
Poslušajte
Mnenje stranke je najbolj pomembno. Vedno si predstavljajte, da poleg vas na praznem stolu sedi stranka in vam podaja svoje mnenje. Tega nevidnega kupca imejte vedno v mislih in si predstavljajte, kako bi ta lahko reagiral. Vsakdo v vašem podjetju mora razumeti pomembnost zadovoljstva stranke.
Podpora strankam je ključni steber vsakega uspešnega podjetja. Ta vpliva na razvoj produkta ali storitve in na način, kako komunicirate s svojimi strankami.
Za več informacij o tem, kako pridobiti in zadržati kupca, se udeležite brezplačnega izobraževanja Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju