Moč podjetja je v poznavanju strank

Poznate vaše stranke? Jih razumete ter veste kakšne so njihove potrebe, katere uspešno zadovoljujete?

podjetja

Prepričanje, da so stranke skrivnostne, je zmotno. Naučiti se moramo opazovati in preučevati naše stranke od trenutka, ko stopijo z nami v kontakt. Več, kot boste uspeli izvedeti o njih, bolj uspešni boste.

Seveda so za beleženje informacij o strankah na voljo spletna orodja, ki postopek precej olajšajo.

Stranke želijo, da jih poznate. Stranke želijo, da veste, kakšne so njihove potrebe in želje ter, da znate te potrebe uspešno zadovoljiti.

Dober primer je trgovina z oblačili. Večja podjetja se s pomočjo orodij, ki omogočajo grajenje evidence in profila stranke, izkazujejo kot izredni primeri kupcu prijaznih storitev.

Ko kupec stopi v trgovino, ima prodajalec izdelan natančen profil. Na podlagi profila bo točno vedel, kaj mu ponuditi.

Bodite natančni pri spoznavanju svojih kupcev. Ti vam namreč jasno narekujejo želje, potrebe in tudi rešitve, s katerimi bi želeli te potrebe zadovoljiti.

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.

Add your comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

S klikom na gumb Objavi komentar soglašam, da DATA d.o.o. posredovane osebne podatke zbira in obdeluje za pošiljanje e-novic. Soglasje lahko kadarkoli prekličete. Za dodatna pojasnila in pravice iz Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov pišite na: data@data.si. Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete v Obvestilu o zasebnosti.