Go to Top

Podjetniški portal

Kakšen logotip podjetja pritegne stranke?

Logotip, ki pritegne vsakogar, je vsekakor ideal Vsakdo, ki začenja s poslovanjem in ustvarjanjem identitete podjetje, si postavlja to vprašanje. Logotip podjetja mora spodbuditi potencialne stranke, da izvedo več o določenem podjetju ali storitvi. Kako pripraviti dober logotip? Informativni izračun plače Kakšen logotip podjetja pritegne stranke? was last modified: 25 maja, 2021 by Data d.o.o.

Povečajte svoj profesionalni ugled z LinkedInom

Med vsemi socialnimi omrežji je LinkedIn še najbolj povezan z razvijanjem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti. Podjetje lahko na njem predstavi svojo dejavnost, izdelke, storitve in zaposlene ter se ponudi kot potencialni delodajalec. Ustvarite svojo socialno mrežo znotraj svoje stroke in na spletu ustvarite svoj profesionalni ugled. Preberite si načine, kako čim bolj učinkovito uporabiti LinkedIn za svoje podjetje. Povečajte svoj profesionalni ugled z LinkedInom was last modified: 4 marca, Nadaljuj z branjem

Previdno pri gotovinskem poslovanju!

»Brisanje računov« je prepovedano od lanskega leta, kar določata Zakon o davčnem postopku in Pravilnik. To velja za vse, trenutno pa DURS poostreno preverja taksiste. Računalniški program ali elektronska naprava, ki jo zavezanec za davek uporablja za izdajanje računov, mora zagotavljati hrambo podatkov o njih in kasnejših spremembah. Naprava ne sme omogočati brisanja, prilagajanja, popravljanja, razveljavljanja, nadomeščanja, dodajanja, skrivanja in vse spremembe podatkov. Vse spremembe morajo biti shranjene v napravi, Nadaljuj z branjem

Kako motivirati svoje zaposlene?

Motivacija je eden najpomembnejših dejavnikov , ki pripomorejo k uspešnosti posameznika. Je notranja sila, ki usmerja človekovo vedenje. V praksi je težko vzdrževati visoko raven motiviranosti, zato ta ne sme biti enkratni dogodek. Kako motivirati svoje zaposlene? Kako motivirati svoje zaposlene? was last modified: 4 marca, 2015 by Data d.o.o.

Soočanje s konflikti na delovnem mestu

Na delovnem mestu preživite veliko časa, zato se boste slej ko prej morali soočiti s konflikti. Ti se pojavljajo povsod, v družini, med prijatelji in na delovnem mestu. Potrebno jih je znati rešiti, brez večjega stresa in izgube morale. Posledično bo poslovanje vašega podjetja veliko boljše. Soočanje s konflikti na delovnem mestu was last modified: 4 marca, 2015 by Data d.o.o.

7 lastnosti uspešnih podjetnikov

Marsikdo si želi biti lastnik uspešnega podjetja in uživati v njegovi slavi. Želje so velike, konkurence je ogromno. Kako postati eden izmed tistih, katerim je uspelo? Preverite, katere so lastnosti uspešnih podjetnikov! 7 lastnosti uspešnih podjetnikov was last modified: 4 marca, 2015 by Data d.o.o.

Promovirajte zdrav način življenja v svojem podjetju

Programi za zdravje zaposlenih prinašajo podjetjem številne koristi. Dokazano je, da se vlaganje v zdravje zaposlenih podjetju povrne na dolgi rok. Zato spodbujajte svoje zaposlene k zdravemu prehranjevanju, telesni dejavnosti in opuščanju škodljivih navad. Promovirajte zdrav način življenja v svojem podjetju was last modified: 4 marca, 2015 by Data d.o.o.

Izognite se nepotrebnim sestankom

Cena slabih sestankov je za podjetje lahko ogromna. Zakaj? Ker je jih udeleži preveliko ljudi, delo katerih ta čas stoji. Ker je izgubljenega preveliko časa, medtem ko se pogovarjate o stvareh, ki ne spadajo na sestanek. Slabih strani je še veliko več. Kako pa sestankovati najbolj učinkovito? Izognite se nepotrebnim sestankom was last modified: 4 marca, 2015 by Data d.o.o.