Go to Top

Ecommerce Day 2018: trendi spletnega nakupovanja

Že 7. Ecommerce Day 2018 konferenca bo v enem dnevu udeležencem ponudila vpogled v najnovejše trende in analize s področja spletnega nakupovanja, sodobna ecommerce znanja in zakonodajne novosti.

Razumevanje, kakšna izhodišča imamo v globalni konkurenci ter kakšni so najnovejši trendi in nakupne navade potrošnikov, je ključno za razvoj poslovanja na spletu v letu 2019. Na konferenci Ecommerce Day 2018 bodo udeleženci dobili vpogled v stanje trga in spoznali nove ecommerce rešitve. Predstavili jih bodo vrhunski mednarodni in slovenski govorci. Zaključek konference, ki bo v Ljubljani potekala 14. novembra, bo podelitev nagrad najboljšim spletnim trgovcem v okviru tekmovanja Spletni trgovec leta 2018. Zgodnje prijave sprejemajo do 31. oktobra.

Globalni igralci osvajajo naš trg – bomo prihodnost vzeli v svoje roke?

Ecommerce Day je največji dogodek o spletnem nakupovanju v regiji, ki vsako leto poteka v Sloveniji in na Hrvaškem. Prihajajoča konferenca bo že 7. zapored v slovenskem prostoru. Na letošnjem dogodku pričakujejo več kot 300 udeležencev, med katerimi bodo spletni trgovci, predstavniki ecommerce podjetij in drugi strokovnjaki s področja spletnega poslovanja. Bogat konferenčni program sestavlja več kot 15 vrhunskih predavateljev s področja spletne prodaje, marketinških inovacij, transformacije plačilnih sistemov, razvoja novih poslovnih modelov in vstopa na tuje trge.

Z nami bodo med drugimi: Jaroslav Snajdr (The Boston Consulting Group, CZ), Ludek Drnec (DHL Express, CZ), Kaspars Drikis (RTB House SA, LV), Luka Gabrovšek (Mastercard), Jure Knehtl (Vigoshop), Dejan Krivec (Funky), Matej Fugina (Perunika), Aleksander Kotnik (Mehanizacija Miler)…

Po znanje, ideje in nove kontakte

Lani se je konference udeležilo več kot 250 udeležencev, med katerimi je bilo kar 96 % spletnih trgovcev ali predstavnikov ecommerce podjetij. Letos so zgodnje prijave možne le še do 31. oktobra.

Kako odpreti spletno trgovino?

Če boste želeli izdelke prodajate preko spleta, morate biti pozorni, da v postopku za registracijo podjetja – bodisi ustanovitev s.p. bodisi ustanovitev d.o.o. – za svojo podjetniško dejavnost izberete tudi dejavnost s šifro 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu. Pri prodaji v spletni trgovini pa morate upoštevati kar nekaj pogojev. Več o tem smo že pisali tudi v prispevku Spletna trgovina – ima jo lahko vsak, a le redki imajo zanjo dovolj znanja.

Za dobro vodenje spletne trgovine potrebujeta dobrega računovodjo, da boste spoznali vse vidike uspešnega poslovanja pa vas vabimo na seminar ABC poslovanja.

Ste sveži podjetnik brez izkušenj z vodenjem poslov? Ali veste kakšne so vaše nove obveznosti? Znate izstaviti račun?

Kdo so najboljši spletni trgovci v letu 2018?

spletni trgovec 2018Zaključek konference predstavlja podelitev nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem. O zmagovalcih v več kot 15 tekmovalnih kategorijah bodo odločili spletni kupci, ki ocenijo svoje zadovoljstvo, ter ekipa strokovnjakov, ki opravi oceno tehnične skladnosti spletnih trgovin z EU standardi varnega nakupovanja na spletu. Finaliste v posamezni kategoriji dodatno oceni še 20-članska, mednarodna strokovna komisija.

Priložnosti, ki jih odpira spletna trgovina v 2018

Spletni trg v Sloveniji je v velikem porastu. Indeks rasti Statističnega urada RS kaže 30 do 40-odstotno letno rast spletne trgovine, ki je dejansko najbolj dinamičen segment trgovine v Sloveniji z ogromnim potencialom za rast. Lanski rezultati raziskave so pokazali, da pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji iz leta v leto narašča. Po podatkih spletne raziskave Shopper’s Mind Slovenija za leto 2017, redno spletno nakupuje že 6 od 10 uporabnikov spleta, medtem ko le desetina še nima izkušnje s spletnim nakupovanjem.

Nekaj ključnih ugotovitev lanskoletne raziskave:

  • V zadnjem letu je za 6 odstotkov naraslo število spletnih kupcev v starosti 35 do 44 let.
  • Več kot 90 odstotkov spletnih kupcev pravi, da jim je pri nakupovanju pomembna dobra nakupna izkušnja.
  • Slovenci na spletu nakupujemo že v praktično vseh glavnih blagovnih skupinah, najpogosteje gre za izdelke s področja računalništva in elektronike, mode, lepote ter opreme za dom. V primerjavi z lani so najbolj zrasle kategorije pohištva, orodja in pripomočkov za vrt, pisarniške in šolske opreme ter igrač in otroške opreme.
  • V primerjavi z letom 2016 se je delež kupcev, ki so zadnji nakup opravili na mobilnem telefonu, povečal za 60 odstotkov in sedaj se na mobilnih napravah zaključi že skoraj petina vseh spletnih nakupov.
  • Čeprav še vedno prevladuje plačilo po povzetju, je to v primerjavi z lani upadlo za 11 odstotkov, plačevanje s kreditno kartico pa je naraslo za 15 odstotkov. Pri zadnjem nakupu je eno od oblik kartičnega plačila uporabila že skoraj polovica spletnih kupcev!
Finančne in organizacijske prednosti ter slabosti samozaposlitve.

Odprtje spletne trgovine je dober način za samozaposlitev! Pred dokončno odločitvijo vas vabimo na brezplačen seminar o Prednostih in slabostih samozaposlitve.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja