Go to Top

Spletni trgovec leta 2018 – boste to vi?

Spletni trgovec leta 2018

Spletni trgovec leta 2018,  možnosti zmage imajo tako manjši kot tudi že uveljavljeni trgovci – poleg dveh glavnih nagrad lahko tekmovalci osvojijo še nagrade s strani kupcev in komisije, uvrščeni pa so tudi v izbor za najboljšega trgovca znotraj svoje kategorije.

Kako odpreti spletno trgovino?

Če boste želeli izdelke prodajate preko spleta, morate biti pozorni, da v postopku za registracijo podjetja – bodisi ustanovitev s.p. bodisi ustanovitev d.o.o. – za svojo podjetniško dejavnost izberete tudi dejavnost s šifro 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu. Pri prodaji v spletni trgovini pa morate upoštevati kar nekaj pogojev. Več o tem smo že pisali tudi v prispevku Spletna trgovina – ima jo lahko vsak, a le redki imajo zanjo dovolj znanja.

Za dobro vodenje spletne trgovine potrebujeta dobrega računovodjo, da boste spoznali vse vidike uspešnega poslovanja pa vas vabimo na seminar ABC poslovanja.

Ste sveži podjetnik brez izkušenj z vodenjem poslov? Ali veste kakšne so vaše nove obveznosti? Znate izstaviti račun?

Nagrade za najboljše spletne trgovce

spletni trgovec 2018Če imate svojo spletno trgovino, nikakor ne smete manjkati na tekmovanju. Izkoristite brezplačno prijavo na tekmovanje Spletni trgovec leta 2018! Dokažite, da ste med najboljšimi na spletu! Prijavljeni spletni trgovci lahko tekmujejo v več kot 15 kategorijah. Poleg nagrade v svoji kategoriji lahko osvojijo tudi eno izmed prestižnih nagrad, Web Champion Award ali Web Challenger Award. Podelili bodo tudi tri nagrade po izboru kupcev in nagrado komisije. Slavnostna podelitev nagrad bo 14. novembra v sklopu največje konference o spletnem nakupovanju Ecommerce Day 2018. Rok za prijave je 7. oktober.

O zmagovalcih odločajo mnenja kupcev in komisije

O uvrstitvi v finale odloča zadovoljstvo kupcev in njihova uporabniška izkušnja, prav tako pa tudi ocena tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja.

Darko Dujič, direktor Ceneje in strokovnjak za razvoj novih poslovnih modelov na spletu, poudarja: »Po podatkih raziskave Shopper’s Mind, ki preučuje spletne nakupne navade Slovencev, redno spletno nakupuje že 6 od 10 uporabnikov interneta, medtem ko le desetina še nima izkušnje s spletnim nakupovanjem. Pomembno se spreminja zahtevnost in izobraženost kupcev; nakupnih odločitev ne sprejemajo več zgolj na podlagi cene, ključna je priročnost, enostavnost, enako pomembna jim je postala dobra nakupna izkušnja. Večji delež pri oceni trgovca na tekmovanju Spletni trgovec leta zato pripada oceni kupcev, enakovreden delež pa tehnični analizi in mednarodni strokovni komisiji, ki jo sestavljajo strokovnjaki z ecommerce področja in spletnega poslovanja.«

Odprtje spletne trgovine je dober način za samozaposlitev! Pred dokončno odločitvijo vas vabimo na brezplačen seminar o Prednostih in slabostih samozaposlitve.

Finančne in organizacijske prednosti ter slabosti samozaposlitve.

Poleg zmage tudi napotki za izboljšavo spletne trgovine

O razlogih za prijavo na tekmovane Spletni trgovec 2018 Žiga Kampršek, ustanovitelj in direktor gizzmo.si, lanski prejemnik glavne nagrade Web Champion Award, pravi: »Na tekmovanju Spletni trgovec leta smo prisotni že od začetka v letu 2013, saj nam vsako leto ponudi zunanji strokovni vpogled v pomanjkljivosti trgovine in možne izboljšave.« Tekmovalci poleg laskavega naziva namreč prejmejo tudi analizo in poročilo z napotki za izboljšavo spletne trgovine.

»Tekmovanje Spletni trgovec leta se nam zdi pomembno, ker trgovcem prinaša potrditev, kupcem pa vliva dodatno mero zaupanja v blagovno znamko. Vse povratne informacije o naši spletni trgovini, ki smo jih prejeli na tekmovanju, zelo cenimo in se jih bomo trudili uporabiti za izboljšave. Stalen razvoj je še posebej pomemben na spletu, kjer se vse spremembe dogajajo hitro in imajo takojšen učinek!« o pomembnosti izboljšav dodaja Luka Plavčak, vodja spletne prodaje v mrpet.si, prejemniki nagrade Web Challenger Award.

Tekmovanje Spletni trgovec leta 2018 že 7. leto v Sloveniji (in 5. leto na Hrvaškem) organizira podjetje Ceneje, ki v sklopu (blagovne znamke) Shopper’s Mind skrbi za razvoj spletne trgovine v regiji in pomaga spletnim trgovcem, da uspešno konkurirajo v digitalnem poslovnem svetu.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja