Go to Top

Poslovne priložnosti v Južni Koreji in Kambodži

Kakšne poslovne priložnosti imajo lahko slovenska podjetja v Južni Koreji in Kambodži? O tem bo govora na brezplačnem seminarju z naslovom »Priložnosti za slovenska podjetja v Južni Koreji in Kambodži«.

Seminar organizirata Javna agencija SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, v sodelovanju z EuroCham Cambodia, European Chamber of Commerce in Korea – ECCK ter  South-East Asia IPR Helpdesk.

Seminar bo potekal v torek, 11. aprila 2017, z začetkom ob 9. uri, v Grand Hotelu Union Business (Miklošičeva 3, 1000 Ljubljana).

Svoje poslovne priložnosti v tujini lahko zasledujete tudi s pomočjo izrabe evropskih sredstev. Kako uspešno kandidirati na razpisih, izveste na našem brezplačnem seminarju. Morda pa vas zanima tudi prispevek o nepovratnih sredstvih za podjetnike, ki se bodo udejstvovali v tujini.

Kako bodo predstavljene poslovne priložnosti za slovenska podjetja?

Na seminarju bo uvodoma predstavljen splošen pregled gospodarstva in aktualne razmere v Južni Koreji in Kambodži. Strokovnjaki pa bodo v nadaljevanju natančneje predstavili poslovne priložnosti. In sicer:

poslovne priložnosti

  • poslovne priložnosti za slovenska podjetja v Kambodži in Južni Koreji in trendi v različnih področjih/sektorjih, s poudarkom na predstavitvi področij/sektorjev v vzponu in kako učinkovito iskati poslovne priložnosti, v primeru Južne Koreje bosta tudi dodatno predstavljena živilsko-predelovalna industrija in logistika;
  • praktične informacije podjetjem o možnostih in načinih uspešnega vstopa in poslovanja v Južni Koreji in Kambodži – praktični nasveti kako se pripraviti na vstop na ta dva trga vključno s predstavitvijo priložnosti za izvoz in uporabnimi nasveti kako izvažati v Kambodžo in Južno Korejo, kako najti primernega partnerja, naj kaj morajo biti podjetja pazljiva, izzivi in ovire, najbolj pogoste situacije, s katerimi se srečujejo evropska podjetja v Kambodži in Južni Koreji, itd.;
  • poslovna kultura in običaji ter kulturne razlike v obeh državah, ki jih je potrebno prav tako upoštevati pri uspešnem komuniciranju s (potencialnimi) poslovnimi partnerji v teh državah;
  • zaščita intelektualne lastnine v teh državah;
  • predstavitev orodij, storitev in aktivnosti, namenjenih slovenskim podjetjem pri vstopu ali poslovanju na teh trgih, itd..

Vsa zainteresirana slovenska podjetja lahko potrdite svojo udeležbo na seminarju, ki bo izpostavil poslovne priložnosti v omenjenih dveh državah, preko spletne prijavnice najkasneje do 9. aprila 2017. Organizatorji prosijo, da v elektronski prijavnici posebej navedete, s katerim od strokovnjakov se želite srečati. V okviru seminarja bodo namreč omogočena individualna srečanja s posameznimi gospodarskimi strokovnjaki iz omenjenih držav.

Kot smo že omenili, je udeležba na seminarju je brezplačna. Celoten program in dodatne informacije najdete tukaj.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja