Go to Top

Fenomen Pokémon Go: se da s tem tudi kaj zaslužiti?

Glede na trenutno veliko priljubljenost igre Pokémon Go po vsem svetu nas je zanimalo, katere inovativne poslovne prakse lahko izhajajo iz tega trenda. Za mnenje smo povprašali dr. Jeleno Rašula, vodjo digitalnega marketinga na Ceneje d. o. o. in avtorico vsebin na portalu Shopper’s Mind – sMind.

Igro Pokémon Go je razvilo podjetje Niantic, ki je s sočasno uporabo GPS tehnologije in video kamere v telefonu igralcem omogočilo, da v obogateni resničnosti lovijo Pokémone. Pokémon je sicer japonska blagovna znamka video igre.

izobraževanje

Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja

Se spogledujete s podjetništvom? Brezplačno preverite, kaj vse vas čaka ob vstopu vanj!

Več informacij

Oblikovala sta se dva pola: kritiki in hodeči zombiji

Pokémon Go norija se je pričela 6. julija 2016 in po začetnem navalu razdelila javnost na dva navidezna pola: na kritike in hodeče zombije. Slednji so povzročili že marsikatero prometno nesrečo, zlome, nesreče s smrtnim izidom, vpade na tuje posesti in vijugajočo se vožnjo po mestu sredi noči. Trenutno se v medijih bije bitka o odgovornosti za takšna dejanja – je za to kriva igra ali igralci, ki jo uporabljajo, se sprašujejo na portalu Shopper’s Mind – sMind.

Prijava na brezplačno izobraževanje

PokémonJe trend že v upadanju?

Mnogi pravijo, da je trend že v upadu, kar je opaziti tudi pri pregledu iskanj na Googlu, a številke so še vedno kar konkretne. Igra se je najhitreje do sedaj zavihtela na vrh App Store in Google Play seznamov ter v prvem tednu po lansiranju postala največkrat nameščena aplikacija v App Storu.

Sensor Tower je pred kratkim poročal, da naj bi s takšnimi nakupi v igri (in-app purchases) igralci do 1. avgusta ustvarili več kot 160 milijonov dolarjev prihodkov, še pišejo na Shopper’s Mind – sMind in dodajajo, da naj bi po poročanju medijev do 31. julija letos igro uporabljalo več kot 100 milijonov ljudi po vsem svetu, 8. avgusta samo v trgovini Google Play več kot 100 milijonov.

Potrebujete marketinški nasvet? Rezervirajte si svoj termin na data@data.si ali nas pokličite na 01 600 1530!

Marko Baloh, DataMarko Baloh, Data

Prijava na brezplačno izobraževanje

Zaslužek?

Čeprav Niantic več ne dovoli takšnega postavljanja Pokéstopov nam, navadnim smrtnikom, pa nikar ne pozabite, da imate konkurenčno prednost že, če se nahajate v bližini kakšnega, saj lahko vanj vstavite vabo (McDonalds je po poročanju časnika The Guardian na Japonskem postavil Poké Gym-e v kar 3.000 restavracij), ki privablja Pokémone na vašo lokacijo. Na Forbes.com so izračunali, da vas uporaba vabe v bližnjem Pokéstopu stane približno 1,06 evra na uro, če vabe uporabljate 8 dni na dan, 21 delovnih dni. Samo za primer – na ta način naj bi L’inizio Pizza Bar v New Yorku povečal prihodke za 75  odstotkov. (vir: CNBC.com).

Ne obupajte, če Pokéstopa ali Gyma ni v bližini. Svoje kupce lahko pozovete, da na vaši lokaciji lovijo in fotografirajo Pokémone ter s tem sodelujejo v nagradni igri.

Igra Pokémon Go igralcem omogoča resnični lov na Pokémone, nekaterim pa zaslužek!

Klikni in deli

Na Hrvaškem lastnik lokala vse Pokémone želel le zase!

Medtem ko nekateri na račun Poké-norije služijo, pa drugi ne želijo igralcev na svojih lokacijah. Tako lahko v medijih in na družbenih omrežjih zadnje čase vse pogosteje zasledimo objave, kako so na voliščih ali v bankah igralcem prepovedali vstop, prav tako je spletne bralce nasmejal hudomušni naslov članka v časniku Jutarnji.hr, ki se je glasil: Prva hrvaška kavarna prepovedala vstop Pokémonom – morda jih lastnik želi vse zase!

Prijava na brezplačno izobraževanje

Kaj pa, če nimate kavarne ali trgovine?

Forbes.com je zbral nekaj inovativnih poslovnih praks, ki izhajajo iz igre.  Med njimi so:

  • Poké-taksisti, ki vas vozijo naokoli, da lahko hitreje poiščete in ujamete Pokémone,
  • Pokémon svetovalci, ki vam svetujejo, kako napredovati na višje nivoje,
  • branilci Poké Gymov, ki imajo izredno močne Pokémone, z njimi branijo Gym-e in so pripravljeni za zaslužek »izgubiti« boj ter predati svoje mesto drugemu igralcu,
  • lovilci Pokémonov, ki jih lovijo za vas, ko vi tega ne morete,
  • lastniki vab, ki v zameno za zaslužek obveščajo druge, kam bodo postavili vabe.

Vir:  Shopper’s Mind – sMind

Prijava na brezplačno izobraževanje

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja