Go to Top

Kaj storiti, da bo poslovanje s tujino prek vašega podjetja mogoče?

Kaj storiti, da bo poslovanje s tujino prek vašega podjetja mogoče?Naši svetovalci dobijo ob registraciji podjetij veliko vprašanj na temo poslovanja s s tujimi trgi. Zanima jih namreč,  kaj morajo storiti, da imajo omogočeno poslovanje s tujino.

Za poslovanje na tujih trgih se je v primeru poslovanja z določenimi državami članicami  Evropske unije potrebno prijaviti v sistem DDV (postati davčni zavezanec).

Kdaj morate postati zavezanec za DDV?

Zavezanci za DDV morate postati, ko v preteklih 12 mesecih presežete 50.000 EUR prometa (izdanih računov). Poleg tega se je potrebno prijaviti v sistem DDV, če želite izdajati račune podjetjem v državah članicah Evropske unije.

Presegli ste mejo 50.000 EUR … Kaj zdaj?

Ko je vaš promet v zadnjih 12 mesecih večji od 50.000 EUR, se morate prijaviti v sistem DDV. Pozor: šteje se obdobje 12 mesecev, ne koledarsko leto!

Potrebujete pomoč na področju davčne optimizacije? Pošljite povpraševanje!

Sabina Dimnik, DataSabina Dimnik, Data

Želeli bi poslovati s tujino, pa ne veste kako?

Davčni zavezanec morate postati tudi v primeru, če nameravate izdajati račune strankam (podjetjem) v drugih državah članicah v Evropski uniji. V tem primeru podatek o višini prometa ni pomemben.

V primeru, da boste DDV obračunavali samo strankam iz tujine (slovenskim strankam pa DDV ne boste obračunavali) boste t.i. atipični zavezanec za DDV.

Če boste kot atipični zavezanec  (skupno s slovenskimi in tujimi izdanimi računi) presegli mejo 50.000 EUR, pa boste postali »navaden« davčni zavezanec in boste davek obračunavali tako v Sloveniji kot tudi v tujini.

Mogoče bi vas zanimalo tudi:

Znate izstaviti račun? Veste, kako je podjetnik obdavčen? Želite izvedeti več o DDV-ju? Obiščite naš seminar Abeceda poslovanja.

Prijava na izobraževanje

Pripravila: Anja Grahek


Komentarjev (2)

  • Rado Leban 17. Marca 2018 - 13:32 Odgovori

    V primeru da oprem popoldanski s.p., in bi bil moj vir zaslužka prodaja preko Amazona, kako je s tem?

    Sam ne bom izstavljal računov, saj bo račune izdajalo podjetje, za katero bom oglaševal izdelke (Ti prejmeš naročilo na Amazonu, oni izdelajo izdelek (zanj ti zaračunajo), ga odpošljejo in skrbijo za reklamacije).

    Kaj je potrebno da navedem ob urejanju Amazon profila in na kaj moram paziti?

    Hvala!

    • Manca Borko Grimšič 23. Marca 2018 - 13:33 Odgovori

      Pozdravljeni, prosimo, pišite nam na data@data.si, da vam pripravimo ponudbo za pravno svetovanje. Lep pozdrav, Manca Borko Grimšič, Data d. o. o.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja