Go to Top

Vse več slovenskih podjetij se odloča za prodajo in oglaševanje na spletu

Statistični urad Republike Slovenije je objavil podatke, ki poročajo, da se je število podjetij s prodajo in oglaševanjem na spletu v letu 2013 povečalo.

V letu 2013 je prodajalo izdelke ali storitve ali prejemalo naročila prek spletnih strani 14 % podjetij, v letu 2012 je bilo takih podjetij 11 %.

Med podjetji z vsaj 10 zaposlenimi osebami je bilo v letu 2013 14 % takih, ki so prodajala izdelke ali storitve ali prejemala naročila ali rezervacije prek spletnih strani (naročila ali rezervacije, prejete po e-pošti, niso upoštevani). V letu 2012 je bilo takih podjetij 11 %. Skoraj vsa podjetja s spletno prodajo v letu 2013 so prejemala naročila iz Slovenije (95 %), 42 % teh podjetij je prejemalo naročila iz drugih držav članic EU, 20 % pa tudi iz drugih držav.

Spletna stran TO GO

V letu 2013 so podjetja s spletno prodajo ustvarila 7,9 % celotne vrednosti svojega prihodka (brez DDV).

Podjetja v gostinskih nastanitvenih dejavnostih so  v letu 2013 ustvarila za okoli 39 milijonov EUR prihodka (brez DDV) prek spletnih strani. Od podjetij v gostinskih nastanitvenih dejavnostih jih je v letu 2013 prodajalo ali prejemalo rezervacije prek spletnih strani 67 %.

Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani

Petina podjetij plačuje za oglaševanje na internetu.

Vse več slovenskih podjetij se odloča za prodajo in oglaševanje na spletuInternet je za podjetja tudi pomembno komunikacijsko sredstvo za trženje, oglaševanje in hkrati omogoča tudi interakcijo s končnimi potrošniki in s partnerji. Na internetu je s spletno stranjo navzočih 84 % podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami.

Izdelavo spletne strani lahko prepustite tudi našim strokovnjakom. Oglejte si našo ponudbo: Izdelava spletnih strani.

Na družabnih omrežjih (npr. Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest) ima svoj profil 37 % podjetij,  22 % podjetij pa plačuje za oglaševanje na internetu (npr. oglase na internetnih brskalnikih, družbenih medijih (npr. Facebook, Google, YouTube itd.) ali na drugih spletnih straneh.

Za oglaševalne namene uporabljajo internet v največjem obsegu velika podjetja; več kot tretjina (34 %) teh podjetij namreč plačuje za oglaševanje na internetu.

V kolikor se strinjate z nami, da so družabna omrežja nujna za boljšo prepoznavnost vašega podjetja ter vaših izdelkov in storitev, se nam pridružite na brezplačnem izobraževanju Kako do »trend« ideje in socialna omrežja za podjetnike?

Vir: SURS

Pripravila: Anja Grahek

[hr]

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja