Go to Top

Kdaj je najbolj primerno objavljati na Facebooku?

Facebook je kot najpopularnejše družbeno omrežje že nekaj časa nepogrešljivo orodje tržnikov oziroma tistih, ki ga uporabljajo za pridobivanje novih strank in širjenje prepoznavnosti. Veliko vprašanj pri tem zadeva tudi same objave, predvsem pa kdaj oziroma v katerem delu dneva je najučinkoviteje objavljati. Na to vprašanje si lahko odgovorite s preverjanjem “uspeha” vaših dosedanjih objav.

facebookFacebook je spremenil pravila igra

Facebook s spremembo algoritma uporabnikom ni naredil velike usluge, kajti bistveno se je spremenil doseg oziroma reach naših objav. Naenkrat je postal doseg objav oziroma “vidnost” zgolj 200 ali 300, včasih pa celo manj uporabnikom, kar je bistveno spremenilo pravila igra.

Na račun tega je Facebook izdatneje začel služiti na račun oglaševanja, saj lahko z določenim vložkom vašo objavo ali stran promovirate do te mere, da vas “vidi” več tisoč uporabnikov.

Ena izmed preverjenih taktik za dosego večjega števila ljudi je izbira oziroma ciljanje določenega časovnega okvira, kjer Facebook uporablja največ ljudi, ki so dovzetni za vaše objave.

Kdaj torej objavljati? Lahko preverite sami!

Že z nekaj kliki lahko pridete do celih bolj ali manj znanstvenih in kvaziznanstvenih razprav o tem, kdaj je najbolje objavljati na družbenih omrežjih.  Precej od tega velikokrat drži, vendar pa lahko odgovor na zgornje vprašanje in svoje idealne “ure” najdete sami. Pojasnilo zelo nazorno tiči v zavihku vpogledi oziroma insights vaše poslovne strani.

Tam lahko določite poljubno časovno obdobje (npr. 1 mesec) in dobili boste pregled nad vašimi objavami. Videli boste, koliko ljudi je objava dosegla in koliko jih je nanjo dejansko kliknilo oziroma sledilo povezavi. Na podlagi teh podatkov si sami lahko zastavite načrt objavljanja.

Za več koristnih informacij o družbenih omrežjih vas vabimo na podjetniško izobraževanje Kako do “trend” ideje in družbena omrežja za podjetnike?

Pripravil: Gašper Meden

 

Prijava na izobraževanje


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja