Go to Top

Internacionalizacija – s spletno trgovino na tuje trge

Internacionalizacija poslovanja preko spleta je ena najbolj dostopnih možnosti za mednarodno poslovanje. Zelo primerna je za poslovanje v/z EU, ki ima odprte meje, pa tudi ostali trgi  so za poslovanje  vsekakor vedno zanimivi. Pri tem se je potrebno zavedati, da je svetovni splet sicer univerzalen, toda potrebno je vedeti, da obstajajo razlike v poslovanju med posameznimi državami.

Internacionalizacija - s spletno trgovino na tuje trgeŠe pred samim vstopom

Pred vstopom na tuji trg preko spleta je potrebno najprej preveriti :

  • kateri so trgi na katerih želi ponudnik nastopiti,
  • kdo naj bi bili kupci ponujenega blaga oziroma storitev in njihove navade, običaji, itd.,
  • morebitno konkurenco,
  • kulturne in zakonodajne posebnosti, kot so npr. pravne in carinske ovire, dostava blaga, dostop do dobaviteljev…

 Poskrbite za spletno trgovino

Seveda je pri tem pomembna kakovostna vsebina spletne trgovine z vsemi zakonsko obveznimi objavami in lastnostmi, ki jih zakonodaja terja od ponudnika ali bolje rečeno trgovca.

Za spletno trgovino pa je nadalje pomembna celovita ponudba blaga in storitev, ki vključuje ponudbo, naročilo, plačilo, način dostave in morebitne poprodajne aktivnosti. Pri naštetem je ključno upoštevati naslednje :

  • da se predstavi storitve in izdelke v jeziku stranke, v njihovih merah in valuti,
  • plačilne metode, ki so jih vajeni kupci, npr. vgradnja Paypala, ki je najbolj priljubljen plačilni sistem, ki za identifikacijo uporabnika uporablja elektronski poštni naslov in ga uporabljamo  za prenos srednjih in malih zneskov po spletu,
  • da so finančni podatki pošiljatelja, številka kreditne kartice oziroma številka računa prejemniku skriti, kar preprečuje  morebitno zlorabo podatkov,
  • da se omogoči kontakt z ponudnikom v jeziku stranke, na spletno stran se doda lokalne telefonska številka (Skype).

Spletna trgovina mora predvsem poskrbeti za naslednje tri ključne lastnosti oziroma informacije:

  • da so potencialni kupci seznanjeni z varnostjo osebnih podatkov,
  • s transparentnostjo plačevanja,
  • s svojimi pravicami preden opravijo nakup.

Ne spreglejte našega novega seminarja Internacionalizacija poslovanja preko spletne trgovine s pravno obravnavo.

  Prijava na izobraževanje

Pripravila: Sanda Vodičar Horvat in Gašper Meden


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja