Go to Top

Najpogostejši miti o podjetništvu

Podjetništvo je nov trend, ki se vedno bolj uveljavlja v sodobnem svetu. Ob obilici informacij, znanj in kopici ovir na poti v podjetništvo, je zelo pomembno, da se zavedati tako prednosti kot pasti, ki jih podjetništvo ponuja.

Najpogostejši miti o podjetništvuAli je lahko prav vsakdo tudi podjetnik? Vsekakor, vendar ob predpostavki, da se pot vsakega podjetnika do uspeha močno razlikuje. O podjetništvu obstaja kar nekaj mitov, ki pa naj vam ne vzamejo poguma, da bi se podali v privlačni svet iskanja kupcev, ponujanja storitev/izdelkov ter iskanja novih spoznanj o samemu sebi. Ne postanite eden izmed mnogih, ki jih od izpolnitve svojih podjetniških sanj odvrnejo naslednji miti o podjetništvu:

1)       Če je moj izdelek/storitev dober, potem je uspeh neizogiben.

Seveda temu ni nujno tako. Od proizvajanja dobrega izdelka do dobrega trženja je veliko korakov. V kolikor pri celotnem procesu podjetnik ni dosleden ali postane površen, potem postane to recept za katastrofo.

Izognite se nepripravljenosti in poiščite nasvete glede trženja vaših izdelkov/storitev na seminarju Kako pridobiti in zadržati ter marketinški načrt.

2)       Podjetništvo mi omogoča, da do potankosti nadzorujem svoj urnik.

Da in ne. Kljub temu da niste vezani na stalni delovni urnik in da si le-tega lahko v veliki meri prilagodite glede na svoje želje in potrebe, se morate zavedati, da delo podjetnika prinaša trdo delo, odrekanje in marsikatero dodatno prilagoditev in s tem rušenje morebitnih načrtov.

3)       Vse je prepuščeno izključno meni.

Podjetnik je v veliki meri odvisen od številnih dejavnikov. Naj si bodo to dobavitelji, poslovni partnerji, prilagodljivost strank in razpoložljivost finančnih sredstev. Prav zato je ključno zavedanje, da podjetnik mnogokrat nima vsega pod popolnim nadzorom, predvsem pa, da to ni slaba stvar.

4)       Večje kot je število mojih strank, večji je moj uspeh.

Temu nikakor ni tako. Čeprav sprva morebitni naval novih strank prinaša poslovni uspeh in notranje zadovoljstvo, pa je dolgoročno precej bolj pomembno, da se podjetnik osredotoči na stranke, ki za podjetje pomenijo največ. Če je razpršenost prevelika, lahko pride do tega, da se bistvene značilnosti in prednosti izdelka/storitev popolnoma zabrišejo.

Podjetništvo vsakemu posamezniku ponuja enkratno izkušnjo, mu omogoča izpolnitev poslovnih ciljev in življenjskih sanj, hkrati pa ustvarja družbeno zaželeno okolje, ki v posameznikih spodbuja inovativnost.
Prijava na izobraževanje

Pripravil: Luka Kalaš


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja