Go to Top

Kako naj postane malo podjetje konkurenčno velikemu?

Podjetniki mlajših generacij, ki šele vstopajo na trg in trudijo uveljaviti svojo podjetniški potencial, se pogosto zgledujejo po svojih prednikih in znamkah, ki so že globoko zasidrane v poslovni svet.

Kako naj se novo-pečen podjetnik loti trga?malo podjetje

Prva in najpomembnejša poteza, katero mora storiti podjetnik je, raziskovanje trga. Najti tisto praznino, ki je kljub trudu velikih podjetij, ostala prazna. Če obstaja praznina, obstaja tudi nepotešena želja strank.

Danes se je s tem veliko lažje spoprijeti, kot pred časom, saj imamo na spletu pravo poplavo socialnih omrežij in forumov. Na srečo podjetnika smo ljudje po naravi nagnjeni k pritoževanju oziroma za pritoževanje porabimo veliko več časa kot za pohvale.
Če pozorno spremljate gibanje in nezadovoljstvo na spletu, boste kaj hitro našli »tisto nekaj«, česar še ni.

Če na trgu želite vzbuditi zahtevo po vašem produktu ali storitvi, morate to ponuditi na način, ki na trgu še ni bil viden. To lahko storite z edinstveno izkušnjo za potrošnika, presenečenjem, dodano vrednostjo. Predvsem pa morate svojo prednost obesiti na zvon, tako da bo dosegla čim več kupcev.

Ste pomislili, da bi svojim kupcem povedali zgodbo, ki je v ozadju?
Mogoče je tisto, kar vas je pripeljalo do danega izdelka ali storitve, vaša zelo osebna izkušnja. Vendar ravno deljenje te izkušnje da izdelku dodano vrednost. S tem, ko svojim strankam predstavite zgodbo, jih povabite v svoj ožji krog in v njih vzbudite zaupanje.

Poiščite prazno luknjo, izkoristite možnost za posel, sestavite zgodbo in poskrbite, da se le ta širi med ljudi. Predvsem pa ne pozabite: velike znamke so tako preobremenjene, da nimajo niti časa niti potrebe po tem, da bi bile zares skrbne do svojih potrošnikov. Na tej točki ste en korak pred njimi!

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.

Kategorije Podjetništvo

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja