Go to Top

5. Dnevi podjetništva 2012 – Objava predstavitev

Objavljamo predstavitve predavateljev, ki so okviru 5. Dni podjetništva predstavili in razložili zanimive aktualne podjetniške tematike. 

Objavljene so le predstavitve predavateljev, ki so privolili v objavo avtorskih predstavitev.

GALERIJA DOGODKA

1. DAN: AKTUALNE SPREMEMBE, MARKETING IN INTERNACIONALIZACIJA

Bo res od 2013 za podjetja vse drugače?– Prikaz prednosti in slabosti napovedanih sprememb davčne zakonodaje v letu 2013.

Sabina Dimnik ∙ DATA d.o.o.

Predavateljica Sabina Dimnik je diplomirana ekonomistka in je v podjetju DATA d.o.o. zaposlena že 18 let. Njena strokovna področja so davki, računovodstvo in finance. Sabina je tudi usposobljena kot VEM referent ter ima bogate predavateljske izkušnje s področja davkov in računovodstva. V podjetju pa izvaja tudi specialistična individualna svetovanja tako za naročnike računovodskega servisa kot druge in redno prispeva avtorske strokovne članke. Kaj je bilo potrebno za uspešno internacionalizacijo podjetja – primer Datalab d.o.o.– Zakaj internacionalizacija? Priprave in treningi. Načini vstopa na tuj trg. Načrtuj, meri, spremljaj. 1599 načinov umiranja v tujih deželah ali zakaj je pomembno računovodstvo in konsolidacija.

Andrej Mertelj, izvršni direktor ∙  podjetja Datalab tehnologije d.d.

Več kot dvajsetletne izkušnje v informatiki in v podjetništvu sestavljajo edinstveno zmes informacijskih in poslovnih znanj, ki jih kot izvršni direktor Datalaba, d. d., prenaša v PANTHEON. Andrej Mertelj je predsednik Združenja slovenskih proizvajalcev programske opreme KODA.SI, član več standardizacijskih teles s področja informacijske tehnologije in eden od glavnih akterjev pri zavračanju sprejema direktive o patentiranju programske opreme v Evropskem parlamentu.

PPT predstavitev: Kaj je bilo potrebno za uspešno internacionalizacijo podjetja – primer Datalab d.o.o.

[hr] Prodajni potencial spletne strani– Izvedeli boste, kako zasnovati spletno stran, ki dosega prodajne in marketinške cilje vašega podjetja. Razumevanje vašega obiskovalca in njegovih navad vam bo pomagalo pridobiti več povpraševanj, nakupov ali prijav.

Uroš Čimžar ∙ Domovanje d.o.o.

Uroš ima več kot deset let izkušenj z načrtovanjem spletnega nastopa za manjša in večja podjetja. Največ pozornosti posveča učinkovitosti spletnih strani. Svoje znanje o navadah uporabnikov spleta in merjenju učinkov spletnega trženja uspešno združuje z razumevanjem podjetnika – lastnika strani.         [hr] Storitve JAPTI za slovenske izvoznike– JAPTI na področju spodbujanja internacionalizacije slovenskim podjetjem, ki vstopajo oz. širijo svoje poslovanje na tuje trge nudi vrsto storitev: informacije o izvoznih trgih, izobraževanje za mednarodno poslovanje, svetovanje, tržne raziskave, gospodarske delegacije, sejmi in slovenskih poslovni klubi v tujini.

mag. Mateja Gnidovec, Višja svetovalka, JAPTI

Mag. Mateja Gnidovec je svetovalka na JAPTI, kjer je najprej delovala na področju spodbujanja tujih neposrednih investicij, zadnjih devet let pa aktivno deluje na področju pospeševanja slovenskega izvoza. Za slovenske izvoznike izvaja storitve informiranja, izobraževanja in svetovanja ter promocijo storitev JAPTI. Sodelovala je pri vzpostavitvi in razvoju spletnega portala za slovenske izvoznike izvoznookno.si, preko katerega s svojim znanjem in izkušnjami svetuje in pomaga številnim slovenskim podjetjem, ki vzpostavljajo ali širijo svoje poslovanje na tujih trgih. Z namenom povečevanja slovenskega izvoza v okviru spletnega portala sloveniapartner.eu promovira Slovenijo in njeno gospodarstvo v tujini in povezuje tuje kupce izdelkov oz. storitev s slovenskimi proizvajalci. Aktivno sodeluje tudi v evropskem združenju agencij za spodbujanje mednarodne trgovine.

PDF predstavitev: Storitve JAPTI za slovenske izvoznike

[hr] Ni druge priložnosti za prvi vtis(Identiteta, imidž in ugled blagovne znamke) – Kako graditi ugled in kako ohraniti to krhko konstrukcijo.

mag. Lidija Pavlin ∙ Nicha d.o.o.

Diplomirala na Ekonmski fakulteti v Ljubljani leta 1988, smer zunanja trgovina. Magistrirala na isti fakulteti leta 2004. Poleg ekonomskih znanj se nenehno uči tujih jezikov (angleški, nemški, italijanski, španski, francoski, ruski in kitajski), ker so njena največja strast potovanja. Slednja so vodila v njeno prvo redno zaposlitev v Adria Airways, ki se je začelo kot študentsko delo za eno sezono in spremenilo v štiri leta letenja. Prva »prizemljena« služba po diplomi je sledila v multi nacionalnem podjetju Stanhome Trading Company, sledilo je vodenje oglaševalske agencije v Studio Moderna in vodenje službe za komuniciranje v Emporiumu. Danes je solastnica agencije za tržno komuniciranje Nicha, ki bo v letu 2013 praznovala 10. obletnico obstoja. Če bi lahko izbirala, bi se ukvarjala s tematikami: socialno podjetništvo, družbena odgovornost, žensko podjetništvo, ekološko kmetovanje, izobraževanje žensk. [hr]

2. DAN PODJETNIŠTVO ³

Vaša podoba za vaš uspeh– Zavestno ali podzavestno se prav vsi med seboj ocenjujemo na podlagi signalov, ki jih pošiljamo z oblačili, urejenostjo, dodatki, vonjem, govorico telesa, barvo glasu. Zato je dobro, da naša podoba ni slučajna, ampak premišljena in da je odsev naših osebnostnih lastnosti.

Lea Pisani je avtorica knjižne uspešnice – prvega slovenskega priročnika o obleki: Obleka – kaj, kdaj, kako.

Po izobrazbi je univ. dipl. ing. oblikovanja tekstilij in oblačil. Specializirala je v Londonu – CMB London in pridobila naziv CMB Image Consultant, svetovalka za celovito podobo osebnosti. O kulturi oblačenja izobražuje zaposlene v podjetjih in individualno svetuje ljudem različnih starosti in poklicev. Zanimajo jo povezave osebnostnih lastnosti s podobo, vpliv podobe na uspeh posameznika in oblikovanje podobe, ki ustreza osebnostnim lastnostim posameznika ali želenim sposobnostim uporabnika uniforme. Je avtorica nove celostne podobe ljubljanskih mestnih redarjev, celostne podobe redarjev Slovenije, v sodelovanju s kostumografom Alanom Hraniteljem pa je izpeljala več projektov službenih oblačil – celostna podoba Žale, STO, LPP. [hr] Učinkovit prenos kompetenc med zaposlenimi po programu ADEC(Adult Educator in Company) – Za uspešno obvladovanje vse večjih izzivov na trgu in doseganje poslovnih ciljev je za podjetja ključna nenehna skrb za strokovni in osebni razvoj zaposlenih.

Dragana Prijanovič ∙ Glotta Nova

Dragana Prijanovič, univerzitetna diplomirana ekonomistka s pedagoško-andragoško izobrazbo, NLP praktik, NLP mojster praktik, ADEC® mojster trener (ADEC® Master Trainer), NLP coach in licenčna trenerka SDI (Strength Deployment Inventory). Na področju izobraževanja odraslih ima večletne izkušnje. Kot vodja oddelka za izobraževanje v večjem podjetju je bila več let odgovorna za načrtovanje, razvoj, izvajanje in evalvacijo izobraževanj.     [hr] Tehnike prepričevanja in argumentiranja– V poslovnem svetu se nič kolikokrat znajdemo v situaciji, ko želimo (moramo) sogovornika prepričati v neko rešitev oz. argumentirati svoje stališče. Na kratko se bomo dotaknili prepričevanja in argumentiranja v podjetju z vidika sodobnih pogledov na prepričevanje in argumentiranje ter tehnik prepričevanja.

Karmen Šemrl ∙ Glotta Nova

Izobraževalna trenerka in coach. Končala je mednarodne programe NLP praktik, NLP mojster praktik in NLP coach ter programe Andragoški praktikum®, Karierni coach, ADEC® trener in SDI (Strength Deployment Inventory). Je specialistka za vodenje treningov s področja retorike, javnega nastopanja, poslovnih predstavitev/prezentacij, prepričevanja in argumentacije, komuniciranja, mentorstva, metod in tehnik učenja in poučevanja, izobraževanja izobraževalcev, Business Writtveščin poslovnega pisanja. Usposobljena je za vodenje treningov za večji izkoristek možganskih in drugih potencialov.

PPT predstavitev: Tehnike prepričevanja in argumentiranja.pptx

[hr] Dobra Zgodba – vstopnica na trg 21. stoletja– Kupcev ne zanimajo več samo informacije o izdelkih, potrebujejo zgodbo, s katero se bodo lahko identificirali, zgodbo, ki bo vzburila njihovo domišljijo in jim prinesla prijetne občutke.

Zdenka Nanut Planinšek

Zdenka Nanut Planinšek je andragoginja, predavateljica, motivatorka in svetovalka, ki jo odlikuje globoko poznavanje in razumevanje ljudi. Diplomirala je na Fakulteti za narovslovje in tehnologijo ter tudi sedem let delala na Inštitutu Jožef Štefan v Ljubljani, nakar jo je življenje potegnilo v poslovni svet v komercialo in marketing, nato pa še v izobraževanje. 15 let je bila zaposlena na Ljudski univerzi Koper kot vodja izobraževanja in vodja svetovalnega središča. Ob rednem delu je vodila različne delavnice in seminarje s področja komunikacije, reševanja konfliktov, psihologije uspeha, retorike in javnega nastopanja ter osebne rasti. Sodelovala je v različnih razvojnih projektih in bila visokošolska sodelavka na fakulteti Doba kot mentorica pri študiju na daljavo s področja komunikacije. Ves čas jo je gnala tudi močna želja po iskanju resnice, spoznavanju in razumevanju zakonitosti tako v fizičnem, družbenem in tudi duhovnem oz. eteričnem svetu, kar vse botruje njeni osebnostni in profesionalni rasti. Danes je samostojna podjetnica s Centrom Rast, izobraževanje in svetovanje za poslovni in osebni uspeh. Velike uspehe žanje povsod, kjer gre za medosebne odnose, preseganje omejitev, uresničevanje želja in doseganje ciljev.

Kategorije Podjetništvo

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja