Go to Top

Nasveti za spomladansko čiščenje namenjeno vašemu poslovanju

Nasveti za spomladansko čiščenje namenjeno vašemu poslovanjuMorda ste obupali nad novoletnimi obljubami, ki ste jih naredili za podjetje, vendar je še vedno čas za spremembo starih navad. Z njimi lahko celo nevede dušite donosnost.

Opravite spomladansko čiščenje vašega poslovanja z odgovarjanjem na štiri vprašanja o vašem delu:

1. Ko govorimo o vašem podjetju, katere besede uporabljate?

Ste osredotočeni na podjetje in na ključne funkcije, ki jih ponuja? Ko poslušate, slišite “jaz” in “nas”, ali “ti” in “vaš”?

Znana je navada, ko se hvalijo vrline vašega podjetja, vendar imajo vaše poslovne funkcije vrednost le, kadar se okoristite s strankami. Katere probleme rešite z njimi? Kako bi bilo njihovo delo opravljeno hitreje ali prijetneje z vašimi storitvami?  Očistite “mi” iz vašega pogovora in se osredotočite na želje in potrebe vaših strank.

2. Koga boste poslušali bolj – sami sebe ali vaše stranke?

Ali poskušate prodati svoje stranke? Ali pa se postavite v njihovo kožo in poskušate odstraniti ovire za njihov nakup?

Vaš navada je lahko usmerjena k prodaji, zato se bolj nagibate k najboljšim lastnostim vašega izdelka. Morda pa se stranka sploh ne zanima za nakup pripomočka. Brez prodaje bo posel propadel.

Izogibajte se vzorcu trgovine s pohištvom, kjer strankam nenehno kažete kvadratne in pravokotne mize, medtem ko le ta želi kupiti okroglo kavno mizo. Namesto tega postavljajte prava vprašanja z nasmehom, pozorno poslušajte in odkrijte vse kar morate vedeti, da boste obiskovalca pretvorili v stalnega kupca, ki vas bo priporočal tudi prijateljem.

3. Ali so vaše stranke ostale z vami?

Veliko lastnikov malih podjetij je osredotočenih na iskanje novih kupcev. To je super, saj je pridobivanje strank izredno pomembno. Toda ali poskrbite tudi za vaše stare stranke da ne zbežijo stran? Ali ste ustvarili obojestransko koristne odnose?

H komu boste odpeljali vaše vozilo na popravilo? K mehaniku, ki bo zamenjal pokvarjene dele in vam opravljeno hitro zaračunal ali k mehaniku, ki bo postavil natančno diagnozo in odpravil pomanjkljivosti, kar bo omogočilo vašo varno vožnjo še v prihodnje?

Vaše stranke vam dajo veliko več kot le denar. Zaupajo vam. Ostanejo takrat, ko jim za to daste razlog – zaupanje.  Zaupanje je valuta odličnih odnosov s strankami.

4. Ali ste odprti za nove metode pridobivanja strank?

Nagnjeni smo k starim metodam privabljanja kupcev, saj so včasih delovale. Nato pa na koncu dobimo manj kot smo pričakovali ali dobili včasih.

Ste ustvarili nekaj novega in ne znate privabiti kupcev? Morda je čas da poskusite z uporabo družabnih omrežij, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn. Poskusite. V kolikor že uporabljajte družabna omrežja se poslužite starejših metod povezovanja s strankami ali poslovnimi partnerji ob kavi. Lahko se pridružite tudi različnim poslovnim mrežam.

Odgovorite na ta štiri vprašanja in se lotite spomladanskega čiščenja vaših poslovnih praks. Vaše podjetje se bo svetilo z več dobičkonosnosti in jasno boste videli, da spodnja meja raste bolj kot kdajkoli prej.

Vir: Entrepreneur