Go to Top

Podjetniški dnevi 2013

6. Podjetniški dnevi 2013

Data je skupaj s Tehnološkim parkom Ljubljana tudi letos organizirala podjetniške dneve. Letošnji, že 6. podjetniški dnevi, so potekali 8. in 9. oktobra v Tehnološkem parku. V dveh dneh se je seminarjev udeležilo preko 1800 udeležencev.

V dveh dneh so udeleženci pridobivali informacije s različnih področij – o pridobivanju finančnih virov za razvoj in trženje novih proizvodov aktualnim zakonodajnim spremembam, ki se pripravljajo v letu 2014 ter marketingu, ki igra pomembno vlogo pri uspešnem poslovanju podjetja, internacionalizacijo, davčnim in finančnim poslovanjem, zaščito intelektualne lastnine in gradnjo blagovne znamke.

Ste zamudili Dneve podjetništva? Nič hudega, poglejte si našo paleto izobraževanj, prepričani smo, da boste našli primeren seminar za vaše potrebe.

Sporočilo za medije – Dnevi podjetništva 09102013


Nekaj utrinkov:

1380150_619161024802391_2111597853_n

Poudarki okrogle mize

2013-10-08 09.04.10

mag. Roman Medved, DATA, je pozdravil udeležence 6. dni podjetništva

2013-10-08 11.15.22

Tiskovna konferenca

1391948_619099838141843_409225421_n

Polna predavalnica

2013-10-08 08.46.44

Predavanje Financiranje podjetniških projektov v 2013 in 2014

1291556_618707071514453_1742783824_o

Udeleženci

2013-10-08 10.30.48

Utrinki s predavanj

2013-10-08 10.33.20

6. Dnevi podjetništva


Program: 

TOREK 08.10.2013

”INOVATIVNO V 2014”

08:00-08:30 Prijava udeležencev, podpisovanje liste prisotnosti
08:30-09:00 Nagovor udeležencev s strani organizatorjev DATA d.o.o., Tehnološki park Ljubljana d.o.o.
09:00-09:30 Uvod – »Od radovednosti do inovacije«, Violeta Bulc, Vibacom d.o.o.Radost podjetništva je v odkrivanju in razvoju radovednosti in iskanju odgovorov na vprašanje “Kaj se skriva na robu znanega?”. Odgovori v sebi skrivajo poslovne priložnosti, ki pa za uspešno kapitalizacijo in manifestacijo na trgu potrebujejo še mnogo več kot le poslovno idejo. Kako od inspiracije do inovacije in uspešnega poslovanja? Kaj so skriti aduti podjetnikov in tistih, ki se na to pot podajajo? Kje so pasti in zakaj je inovacija tako zelo potrebna za trajnostni razvoj?
09.30-10.45 Financiranje podjetniških projektov v 2013 in 2014 – okrogla miza (moderira Violeta Bulc):–          Slovenski podjetniški sklad, mag. Maja Tomanič Vidovič, direktoricaSklad vsako leto razpisuje državne pomoči za razvojno-širitvene investicije mikro, malih in srednje velikih podjetij (MSP) v Sloveniji. Ta sredstva lahko koristijo s pomočjo javnih razpisov preko različnih virov financiranja, kot so dolžniški viri, lastniški viri in subvencije.–          Slovenski regionalni razvojni sklad, Velislav Žvipelj, direktorKot prvenstveno obliko spodbud, Sklad dodeljuje posojila z ugodno obrestno mero in z dolgo ročnostjo vračila oz. z dobo vračanja do največ 20 let. To je predvsem ugodno, gledano napram »tržnim« oz. bančnim investicijskim posojilom.–          SID – Slovenska izvozna in razvojna banka, d.d., Jasna Ravnikar, oddelek za podjetja SID banka z inštrumenti dolgoročnega financiranja in zavarovanja spodbuja izkoriščanje priložnosti slovenskega gospodarstva v mednarodnem gospodarskem in razvojnem sodelovanju.–          Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Direktorat za podjetništvo, konkurenčnost in tehnologijo, dr. Aleš MiheličDirektorat za podjetništvo, konkurenčnost in tehnologijo izvaja programe in ukrepe, usmerjene v spodbujanje podjetniškega in tehnološkega razvoja, povečevanje konkurenčnosti podjetij in države in upravljanje, reševanje in prestrukturiranje podjetij–          predstavitev financiranja na Kickstarter, Uroš Čadež, Xvida d.o.o.
10:45-11:30 Kako do subvencij na evropskih in državnih razpisih? (dr. Janez Berdavs, DATA d.o.o.)Javni razpisi predstavljajo eno od možnosti za financiranje podjetja. Številne evropske, državne, pa tudi druge ustanove redno objavljajo razpise, na katerega se podjetniki lahko prijavljate s svojimi projekti. Kateri razpisi so primerni za vaše podjetje, kje poiskati informacije in kako oblikovati prijavo na izbrani razpis?
10:45-11:30 Tiskovna konferenca (predstavniki organizatorjev in državnih finančnih institucij)
11:30-12:00 Odmor
12:00-13:00 Socialna omrežja (Igor Panjan, Smartpa d.o.o.)LinkedIn – socialno omrežje, kjer se srečujejo in družijo ljudje iz celega sveta. Ta trenutek se na LinkedIn-u druži več kot 200 milijonov ljudi, za vsakega izmed njih lahko vidite kakšno funkcijo imajo v podjetju, v kateri gospodarski panogi se nahajajo, s čem so se ukvarjali v preteklosti, kakšna znanja in izkušnje imajo. LinkedIn tako danes predstavlja enega najmočnejših orodij za prodajo, če ga seveda znate uporabljati. Vabljeni na predstavitev »Vaši kupci so na LinkedIn-u«, kjer bo z vami delili izkušnje kako so prišli do klica enega največjih hotelirskih podjetij v ZDA.
13:00-14:00 Trženje na spletu (Andraž Štalec, Red Orbit d.o.o.)Sogovornik bo predstavil sodobne prijeme trženja preko spleta, ki so posledica sprememb naših navad zaradi povečane uporabe Interneta. Hkrati bo prikazana trenutna slika spletnega prostora in načini postavitve digitalne strategije. Skozi ključne trženjske kanale na spletu bodo tudi preko študije primerov predstavljeni načini trženja izdelka, poudarek pa bo tudi na merjenju rezultatov.

 

SREDA 09.10.2013

”INOVATIVNO V 2014”

8:30-09:00 Sprejem in registracija udeležencev
09:00-10:30  Internacionalizacija poslovanja (Mateja Gnidovec, SPIRIT, javna agencija)SPIRIT na področju spodbujanja internacionalizacije slovenskim podjetjem, ki vstopajo oz. širijo svoje poslovanje na tuje trge nudi vrsto storitev: informacije o izvoznih trgih, izobraževanje za mednarodno poslovanje, svetovanje, tržne raziskave, gospodarske delegacije, sejmi in slovenskih poslovni klubi v tujini. Internacionalizacija poslovanja, gospodarska diplomacija (dr. Janez Šumrada , Ministrstvo za zunanje zadeve – sektor za gospodarsko promocijo)Temeljni nalogi Sektorja za gospodarsko promocijo sta nudenje pomoči slovenskim podjetjem pri vstopanju na tuje trge in spodbujanje internacionalizacije slovenskega gospodarstva s ciljem povečevanja slovenskega izvoza in doseganja njegove večje geografske diverzifikacije. Internacionalizacija poslovanja – predstavitev uspešnih podjetij (Nives Nadoh, DiaGenomi d.o.o. in XLAB d.o.o. )DiaGenomi d.o.o. je mlado, visoko tehnološko podjetje, ki prinaša storitve in rešitve na treh različnih področjih molekularne biologije. Podjetje nudi genetske analize raka dojke in debelega črevesja, ki omogočajo učinkovitejše, hitrejše in posamezniku prilagojeno zdravljenje, poleg tega pa nudi tudi genetske analize kardiovaskularnega sistema, ki posamezniku pokažejo smernice za bolj zdrav življenjski slog.Xlab d.o.o. je razvojno IT podjetje z močnim raziskovalnim zaledjem na področju porazdeljenih sistemov, predvsem omrežij Grid in omrežij enak z enakim. Rezultati raziskovalnih aktivnosti se zrcalijo v napredni programski opremi za komunikacijo in sodelovanje preko interneta in visoko tehnoloških rešitvah za potrebe medicine. Naše rešitve za sodelovanje preko interneta – ISL Online so tehnološko dovršene ter slovijo po svoji enostavni uporabi, poleg tega so cenovno dostopne. Programsko opremo ISL Online uporablja na tisoče podjetij v več kot 100 državah širom po svetu.
10:30-10:45 Odmor za kavo
10:45-12:15 Ali poznate davčne olajšave in obveznosti vašega podjetja? (Sabina Dimnik, dipl.ekon., DATA d.o.o.)Glede sprememb v zakonodaji se podjetjem kaj hitro lahko načrti obrnejo »na glavo«. Načrtovanje financiranja podjetja kot davčnih obveznosti in ustrezna priprava na morebitne spremembe v prihodnjih letih, so ključne za uspešno vodenje in poslovanje vsakega podjetja.
12:15-12:45 Odmor za kavo
12:45-13.45 Zaščita intelektualne lastnine; (mag. Marjanca Golmajer Zima, univ. dipl. inž. str.; Patentna pisarna d.o.o.)Predavateljica bo predstavila področje intelektualne lastnine s poudarkom na pravicah industrijske lastnine  kot so patent, model, znamka in njihova primerjava z neregistriranimi pravicami, kot je avtorska pravica in strokovne ter poslovne skrivnosti.  Podana bo tudi pomembnost upravljanja teh  pravic v podjetjih.        
13.45-15:00  Gradnja blagovne znamke (Tomaž Korelc, Creatoor d.o.o.)Spoznali boste ideje, pristope in strategije, kar vam bo omogočilo učinkovito upravljanje z vašo blagovno znamko in ugledom vašega podjetja.   Naučili se boste, kako učinkovito graditi in upravljati z vašim največjim premoženjem – vašo blagovno znamko.

 

 Pretekli podjetniški dnevi: