Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Vstop na tuji trg preko spletne trgovine

Data d.o.o. čas branja 1min 35s
link icon

Vse več podjetij se zaveda, da je konkurenca na domačem trgu vedno večja, zato so prisiljena širiti svoje poslovanje izven lokalnih meja. Preživetje predvsem pa razvoj in rast sta še posebej pomembna za mala in srednja podjetja. Zato je vstop na tuji trg oziroma izbira pravega načina le-tega za ta podjetja Nadaljuj z branjem

Katere so regulirane dejavnosti podjetja?

Data d.o.o. čas branja 1min 5s
link icon

Regulirane dejavnosti podjetja so tiste, za katere mora podjetje izpolniti določene pogoje. Navedene so v Standardni klasifikaciji dejavnosti, vse posebne pogoje pa določajo zakoni in predpisi. Primeri reguliranih dejavnosti Potovanja Za opravljanje dejavnosti v zvezi s potovanji, kot so dejavnosti potovalnih agencij, organizatorjev potovanj, podjetnik potrebuje licenco, ki jo pridobi Nadaljuj z branjem

Izgovori, ki teptajo podjetnika v vas

Data d.o.o. čas branja 1min 40s
link icon

Odločnost oziroma sanje so na popolnoma drugem polu kot pa izgovori. Če nas prvi ženejo naprej, nas drugi trdno zadržujejo na mestu in ubijajo marsikateri potencial. To velja tako za npr. znanstveno in športno področju, seveda pa tudi podjetništvo oziroma poslovne odločitve nasploh pri tem niso nikakršna izjema. V nadaljevanju Nadaljuj z branjem

Kako se oceni boniteta poslovanja?

Data d.o.o. čas branja 0min 55s

Boniteta poslovanja predstavlja uspešnost poslovanja posameznega poslovnega subjekta, tj. gospodarske družbe, zadruge ali  samostojnega podjetnika, v daljšem obdobju. Boniteta poslovanja je pomembna pri prijavah na javne razpise in pri oddajanju vloge za kredit.  Obseg bonitete Analiza bonitete poslovanja obsega: Splošne podatke o poslovnem subjektu Obrazložitev bonitetne ocene z grafi in Nadaljuj z branjem

Nezadovoljna stranka pomeni priložnost

Data d.o.o. čas branja 1min 10s

Čeprav se morda zdi nenavadno, nezadovoljne stranke poleg nevarnosti predstavljajo tudi priložnosti za rast in razvoj vašega podjetja. Njihove pritožbe in nezadovoljstvo vam bodo omogočile, da boste opazili pomanjkljivosti in napake v svojem poslovanju ter s tem pridobili priložnost, da jih odpravite. Ko komunicirate z nezadovoljno stranko, ji posvetite vso Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si