Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Skrbite za zadovoljstvo vaših kupcev?

Data d.o.o. čas branja 1min 40s
link icon

V današnjem hitro rastočem in konkurenčnem poslovnem svetu je osrednji cilj podjetja ustvarjati dobiček. Zadovoljstvo kupca, kakovost proizvoda oziroma storitve in ohranjanje kupcev so globalni rezultati, ki vplivajo na uspešnost podjetja. Pa veste, kako doseči zadovoljstvo vaših kupcev? V sedanjem času, ko skoraj vsakodnevno dobite novega konkurenta, je pomembno, da Nadaljuj z branjem

Vstopite v poslovni svet s franšizingom!

Data d.o.o. čas branja 1min
Franšizing
link icon

Vsi tisti, ki bi želeli postati podjetniki, a nimate poslovne ideje, lahko vstopite v poslovni svet s franšizingom,  ki ponuja mnoge prednosti in olajša vstop v svet podjetništva. Kaj je franšizing? Franšizing je oblika poslovnega sodelovanja, za katero je značilno, da ena pravna oseba drugi pravni osebi daje za določeno obdobje in Nadaljuj z branjem

Obetajo se spremembe računovodskih standardov

Data d.o.o. čas branja 1min 55s
Računovodski standardi
link icon

Računovodski standard MSRP 15 - Pripoznavanje prihodkov bodo družbe morale prvič uporabiti pri pripravi računovodskih izkazov za leto 2017 (možna zgodnja uporaba). Leto 2017 se sicer zdi še daleč, a vendar se je treba ocene morebitnih vplivov sprememb lotiti takoj, da se jim lahko pravočasno prilagodimo. Nekaj sprememb, ki jih prinaša novi Nadaljuj z branjem

Koledar poročanja za leto 2015

Data d.o.o. čas branja 3min 25s
Davki
link icon

Terminska preglednica obvezne predložitve podatkov za leto 2015. Koledar 2015 ROK POROČILO/PODATKI ZAVEZANCI JANUAR Obvezno 18.01.2015 Poročanje o izplačanih plačah v javnem sektorju Javni sektor 22.01.2015 Večstranski pobot - obvezni in prostovoljni (neobvezni) Obvezni večstranski pobot > Zavezanci 31.01.2015 Poročanje o izplačanih plačah in regresu Pravne osebe (zasebni in javni Nadaljuj z branjem

Postanite prepoznavni z Google AdWords oglaševanjem

Data d.o.o. čas branja 1min 5s
Google AdWords
link icon

Želite pritegniti nove obiskovalce spletnega mesta, povečati spletno prodajo, poskrbeti, da bodo začeli zvoniti telefoni, ali si zagotoviti, da bodo stranke spet prišle? Pomagajte si z Google AdWords. Google Adwords so se izkazali kot produktivna oglaševalska poteza, saj plačate samo, ko oglaševanje deluje.  Google oglasi so namenjeni vsem, ki želijo izkoristiti Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si