Go to Top

Mnenja kupcev bolj učinkovita kot oglaševanje

Mnenja kupcev oziroma t.i. user-generated content (UGC)

Podjetnik mora, pred in predvsem po ustanovitvi podjetja, znati prisluhniti svojim kupcem in se jim prilagoditi. Spremljati mora raziskave, ki kažejo na sodobne trende, in druge informacije, ki utegnejo vplivati na poslovanje njegovega podjetja. Se zavedate, kako pomembna so mnenja kupcev? Izsledki nove raziskave, ki jo natančneje predstavljajo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si, so pokazali, da so mnenja kupcev bolj učinkovita kot oglaševanje.

Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!

Raziskava Hearing the Voice of the Consumer je zajela 1070 ameriških potrošnikov, ki so v zadnjem letu opravili vsak en spletni nakup. Osredotočila se je na pomen t.i. user-generated content (UGC) – vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki. Kot pojasnjujejo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si, med tovrstne vsebine spadajo ocene, mnenja, fotografije, videi, objave na družbenih omrežjih ter prispevki v pogostih vprašanjih in odgovorih. Najpogostejša pa so prav mnenja kupcev.

Informativni izračun plače

8 od 10 potrošnikov je pripravljenih za izdelek z mnenji plačati več

mnenja kupcevZelo pomembna ugotovitev raziskave je, da potrošniki raje izberejo izdelek z UGC vsebinami kot primerljiv izdelek z nižjo ceno, ki nima objavljenih ocen in mnenj. Kar 81 odstotkov vprašanih je tako pripravljenih plačati več za izdelek z mnenji, ocenami in podobnimi vsebinami. Enak odstotek je pripravljen na takšen izdelek tudi čakati dlje časa.

Zanimivo je še, da velik del ocen in mnenj potrošniki še vedno objavijo preko računalnika in ne prek mobilnih naprav. V tem pogledu imajo računalniki znatno prednost pred mobilnimi napravami. Razlika med računalniki in mobilniki pa je manj opazna pri objavi fotografij in mnenj na družbenih omrežjih.

 

Preberite tudi: Kdaj v pokoj?

računovodsko svetovanje

Postanite stranka našega računovodskega servisa!

Mnenja kupcev – potrebna je spodbuda

Še vedno pa le določeni kupci objavljajo mnenja o izdelkih oziroma druge povratne informacije. Dobra tretjina anketiranih je namreč povedala, da še nikoli niso objavili nobene takšne vsebine. In sicer zato, ker jih k temu ni nihče spodbudil. Med ključnimi razlogi, zakaj ne pišejo mnenj in ocen, so se znašli še: to vzame preveč časa, raje samo preberem ocene in mnenja drugih uporabnikov, skrbijo me vprašanja zasebnosti.

Več razlogov, zakaj kupci ne pišejo mnenj, si lahko ogledate na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si. Tako boste lahko prilagodili strategijo vašega podjetja na način, da boste kupce spodbudili k objavljanju mnenj. Korake za dosego omenjenega lahko načrtujete v vašem poslovnem načrtu.

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja