Go to Top

Spletno nakupovanje: Kakšne so navade Slovencev?

Veste, kako priljubljeno je spletno nakupovanje med Slovenci in katere izdelke slovenski potrošniki najpogosteje kupujejo na spletu? Sveži podatki raziskave spletnega nakupovanja Shopper’s Mind 2016-2017 razkrivajo, katere kategorije so že »spletno zrele« in katere poganjajo rast spletne trgovine.

izobraževanje

Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo

Imate idejo za lastno podjetje? Preverite jo na našem seminarju!

Več informacij

Spletno nakupovanje je bilo osrednja tema raziskave, ki je zajela 22.633 slovenskih in 22.437 hrvaških spletnih uporabnikov. Raziskava tako ponuja poglobljen vpogled v nakupne navade spletnih kupcev na obeh trgih.

Prijava na izobraževanje

spletno nakupovanjeMed državama obstajajo zanimive podobnosti in razlike v blagovnih skupinah, v katerih se potrošniki odločajo za spletno nakupovanje. V Sloveniji je tako že zadnjih nekaj let na prvem mestu elektronika, ki zajema računalnike, avdio-video in foto opremo ter telefone. Spletno nakupovanje je v tej kategoriji nazadnje opravilo kar 34 odstotkov slovenskih spletnih kupcev. S slabo petino sledi kategorija oblačil in obutve ter nato s 13 odstotki oprema za dom in vrt in z dobro desetino izdelki s področja lepote.

Raziskava Shopper’s Mind je pokazala, da je največ slovenskih anketirancev (15 odstotkov) na spletu nazadnje kupilo računalnik ali računalniško opremo, desetina vsakodnevna oblačila, podoben delež opremo za mobilni telefon (na primer ovitek ali torbico). Spletno nakupovanje je pogosto tudi pri modnih dodatkih, televizorjih ter športni in vsakodnevni obutvi.

Spletno nakupovanje na Hrvaškem

Tudi na Hrvaškem je dobra tretjina spletnih kupcev nazadnje kupovala elektroniko. Vendar pa so tamkajšnji potrošniki bolj zaupljivi do spletnega nakupovanja oblačil in obutve, saj jih je kar 31 odstotkov opravilo zadnji spletni nakup v tej blagovni skupini, ugotavljajo na Shopper’s Mind in dodajajo, da podobno kot v Sloveniji nato sledijo izdelki za lepoto in zdravje ter dom.

Z vidika blagovnih skupin, ki so v zadnjem letu najbolj zrasle na spletu, obstajajo zanimive razlike med državama, in sicer se je v Sloveniji v enem letu najbolj povečal tržni delež spletnim trgovinam v kategorijah hrana in pijača, avto-moto oprema in oprema za male živali. Medtem ko so na Hrvaškem najbolj zrasli spletni trgovinski centri ter trgovci s področja skupinskih nakupov in zavarovanj.

Prijava na izobraževanje

Morda vas zanima tudi: 

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja