Go to Top

Slovenski podjetniki, bi svoj posel širili na srbski trg?

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

SPIRIT Slovenija, javna agencija Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Evropski sklad za regionalni razvoj

Govorili smo s predsednico Slovenskega poslovnega kluba (SPK) v Srbiji; gre za združenje, ki nudi pomoč in podporo slovenskim podjetjem, ki se odločijo za širitev poslov na srbski trg in obratno.

izobraževanje

Abeceda poslovanja

Sveži v poslu? Na Dati niste sami!

Več informacij

SPK je s poslovanjem pričel leta 2003, začetki, kot se jih spominja predsednica Danijela Fisakov, pa so bili “nehvaležni in burni. A tako, kot so se okoliščine v Srbiji spreminjale, tako se je začel spreminjati tudi SPK, se posodabljal ter se prilagajal vse hitrejšim spremembam in potrebam trga in članov,” je povedala Fisakova.

Prijava na izobraževanje Abeceda poslovanja

Danes je SPK organizacija, ki v zadnjih tri leta beleži konstantno 10 odstotno rast članstva. To predstavlja 70 odstotkov slovenskih in 30 odstotkov srbskih podjetij. “Lahko rečemo, da SPK predstavlja most med srbskim in slovenskim gospodarstvom, ob tem pa je naše poslovanje veliko bolj kompleksno. Smo podporniki in zagovorniki dobrih poslovnih praks, morale in družbene odgovornosti. Z veleposlaništvom Republike Slovenije v Srbiji imamo odlično sodelovanje s ciljem posredovanja koristnih informacij o poslovnem okolju ter reševanja problemov slovenskih podjetij, prav tako dobro sodelujemo z javno agencijo SPIRIT Slovenija,” je še dodala Fisakova

Slovenija je eden glavnih tujih vlagateljev

V: Kaj podjetjem prinaša članstvo v SPK?

srbski trg

Danijela Fisakov

O: “Vsesplošno je znano, da so slovenska podjetja v Srbiji zelo uspešna, kar se vidi v poslovni stabilnosti ter statističnih podatkih (stalna rast dobička in prihodkov). Dejstvo pa je tudi, da je Slovenija eden izmed glavnih tujih vlagateljev v Republiki Srbiji. V Srbiji je registriranih 1.500 podjetij, aktivnih pa je 700, ki zaposlujejo 25.000 ljudi. Po podatkih sodeč ima Slovenija še kako pomembno vlogo pri izvozu Republike Srbije. Interes za medsebojno sodelovanje in povezovanje je zelo velik. Članstvo v SPK podjetjem in podjetnikom omogoča pridobivanje številnih pomembnih poslovnih informacij, povezovanje s potencialnimi partnerji, strokovno izpopolnjevanje članov, posredovanja informacij o možnostih vlaganja ter svetovanje o pametnih naložbah. Dejansko smo tu prav zato, da lahko našim članom v vsakem trenutku svetujemo ter jim pomagamo v premagovanju ovir, prisotnih v sodobnem poslovnem svetu. Letna članarina v SPK znaša 350 evrov, prvi nasvet morebitnega bodočega člana pa je vedno brezplačen. Naj poudarim še, da je 95 odstotkov naših dogodkov brez kotizacije.”

SPK je organizacija, ki se pripravlja za maraton in ne za šprint, zato članstvo priporočamo vsem slovenskim podjetjem, ki si želijo aktivno in dolgoročno poslovati na srbskem trgu oziroma srbskim, ki si želijo poslovanja s slovenskimi podjetij.

Prijava na izobraževanje Abeceda poslovanja

V: Na kakšen način povezujete podjetja?

O: “Eden naših osnovnih ciljev na srbskem trgu je povezovanje podjetnikov oziroma podjetij ter posledično omogočanje enostavnejšega poslovanja. V okviru SPK se člani povezujejo z gospodarskimi dejavniki. Članom ponujamo različne aktivnosti, tako izobraževalne, kot informativne in povezovalne. Ti dogodki omogočajo sklenitev izjemnih poslovnih vezi, kar v preteklih letih ni bil redek primer.”

Poslovni hitri zmenki

V: Kakšne poslovne dogodke organizirate?

O: “V letu 2016 smo organizirali 32 dogodkov. V štirinajstih letih smo gostili veliko eminentnih oseb od predsednikov držav, predsednikov vlad, ministre iz različnih področij, številne guvernerje, župane, predsednike zbornic, uprav, profesorje ter številne direktorje uspešnih podjetij. Poleg rednih delovnih sestankov za svoje člane organiziramo številne delovne zajtrke, seminarje, okrogle mize, različna poslovna srečanja gospodarstvenikov, z namenom povezovanja le teh. Za izredno uspešne so se izkazali predvsem t.i. Speed business meetings, ki jih organiziranimi s ostalimi tujimi poslovnimi združenji. To so 10 minutni B2B sestanki. V prejšnjem letu smo bili organizatorji dveh takih sestankov. Poleg naštetih dejavnosti organiziramo tudi številna srečanja humanitarnega značaja in ta je prisoten pri vseh naših aktivnostih.

Prijava na izobraževanje Abeceda poslovanja

Več podrobnosti o SPK dobite na naslovu Milutina Milankovića 7v, Novi Beograd ali preko elektronskega naslova klub@spk.rs oziroma na + 381 60 425 25 90.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja