Go to Top

Najbolj intenzivno na spletu nakupujejo milenijci, prebujajo pa se tudi starejši

Na 5.352 slovenskih uporabnikih spleta je raziskava odkrila zanimive razlike v nakupnem vedenju med različnimi generacijami – t. i. “Baby boomerji” (nad 55 let), “generacijo X” (36 do 55 let) ter “generacijama  Y in Z” (do 35 let let – milenijci), ugotavljajo na Shopper’s Mind – sMind.

izobraževanje

Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo

Starost ni nobena ovira za skok v podjetništvo z vašo poslovno idejo ali hobijem!

Več informacij

milenijci

Najbolj intenzivno na spletu nakupujejo “milenijci”

Generaciji Y in Z skupno pogosto imenujemo milenijci. Skoraj polovica jih opravi vsaj en nakup mesečno, medtem ko osebe nad 55 let vsaj en nakup opravijo v manj kot 20 odstotkih, kar znaša polovico več kot na splošnem vzorcu spletne populacije v Sloveniji.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Največ spletnih nakupov na mobilnih napravah opravijo pripadniki generacije Z, to so mlajši od 21 let, in sicer prek mobilcev opravijo 21 odstotkov vseh nakupov, ugotavljajo na Shopper’s Mind – sMind.

Generacija Z je že popolnoma prevzela uporabo mobilnih naprav v fazi raziskovanja, saj jih ponudbo izdelkov in storitev na mobilcu ali s kombinacijo računalnika in mobilca pregleduje že 55 odstotkov, ugotavljajo, medtem ko starejši počasneje sledijo mobilnih nakupnim navadam, še ugotavljajo.

mag. Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje d.o.o.:

“Zanimivo je, da generacija t. i. digitalnih imigrantov, torej posameznikov, ki so bili rojeni pred splošnim sprejetjem digitalne tehnologije, že izredno aktivno uporablja splet za iskanje informacij pred nakupovanjem.”

Prijava na brezplačno izobraževanje

Precej manjše razlike med generacijami pa na Shopper’s Mind – sMind opažajo pri samem nakupovanju, saj je pri vseh starostih v okoli 80 odstotkih računalnik še vedno glavna naprava za zaključek nakupa, nakupovanje na mobilnih napravah pa je ponovno najbolj izrazito pri generaciji Z, kjer znaša že dobrih 20 odstotkov.

mobilne_naprave-generacije

Vir: Shopper’s Mind Slovenija 2016, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, n=5.352, uporabniki spleta

Prijava na brezplačno izobraževanje

Kateri so najpogostejši razlogi za nakup na spletu?

Da je v letu 2016 nakup na pametnem telefonu opravila že več kot tretjina milenijcev, med “Baby boomerji” pa  zgolj 7 odstotkov, kažejo tudi podatki raziskave agencije GfK. Generacija Z se za nakup na spletu odloči zaradi prihranka denarja ali zato, ker so jim to priporočili drugi ljudje, katerim zaupajo, nekoliko starejša generacija Y pa predvsem iz praktičnih razlogov – ker v spletni trgovini dobijo več relevantnih informacij, ker ponuja boljše pogoje dostave in ker lahko na en mah opravijo nakup več izdelkov, še pišejo na Shopper’s Mind – sMind.

Morda vas zanima tudi:

Prijava na brezplačno izobraževanje

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja