Go to Top

Zakaj vaš produkt ne gre v promet?

Veliko ljudi misli ali upa, da se bo njihov produkt prodajal sam od sebe. Zaupajo svojemu produktu, vedo, da je dober in slepo mislijo, da bo zato tudi šel v promet.  Samo v trgovino ga morajo dati in uspeh je zagotovljen. Napaka!

Od vas je odvisno, kako prepričljivo boste predstavili izdelek. Prav tako je od vas odvisno tudi, kako strastno boste izdelek ponujali. Ali boste k prodaji pristopili aktivno ali pasivno. Vsi ti faktorji so pomembni kako dobro se bo izdelek prodajal.

Ste prisotni na družabnih omrežjih?

Mogoče imate veliko skupino prijateljev na Facebooku, ki vas imajo radi, vam sledijo in komentirajo vaše članke. Upe za hitro prodajo polagajte tudi na ostala družabna omrežja (Twitter, LinkedIn, Google+, Instagram, Pinterest, …).

Želite spoznati družabna omrežja?

Vaša logika vam govori, če imam toliko prijateljev in dobro vsebino ne vidim razloga zakaj ne bi bil izdelek prodajan. Izračun vam govori, če imam 2.000 prijateljev in mi od teh kupi 5% ljudi imam prodanih 100 kosov izdelkov. Pa bo v praksi tako kot v teoriji? Mislim, da  ne.

Ali ste naredili analizo trga?

Zakaj vaš produkt ne gre v promet?Preden se lotite ponudbe izdelek po zaslugi vaše velike ideje, je potrebno narediti analizo trga, pregledati konkurenco, prodajne kanale in navsezadnje ali obstaja potreba na trgu za vaš produkt. Navade potrošnika so se spremenile in tisto, kar so nekoč ljudje kupovali zgolj na podlagi želja, danes kupujejo v večji meri tisto, kar potrebujejo za osnovno življenje. Želje še vedno ostajajo vendar nakupi so bolj premišljeni in racionalni.

Za dober začetek in v izogib začetniškim napakam, vam priporočamo, da najdete nekoga, ki vam bo izdelal poslovni načrt.

Ko vaš izdelek prestane vse začetniške teste sledi …?

Marketing je tisti, ki vam bo pognal proizvodnjo linijo. Zadovoljil zaposlene in osrečil kupce s hitro dobavo. Če potencialni kupci ne vedo, da izdelek obstaja, ga seveda ne morejo kupiti. Da pa zadeve stečejo gladko, potrebujete nekoga, ki vam bo naredil marketinški plan vas podučil o najnovejših marketinških prijemih.

Potrebujete tudi nekoga za izdelavo spletne strani, pisanje vsebine, deljenje vsebine na internetu, specialista za optimizacijo in terenskega komercialista.

Predvsem pa vam svetujemo, da ne obupate ob prvem polenu, ki ga dobite pod noge. Za vsa vprašanja in nasvete so vam na voljo naši svetovalci, ki jih lahko pokličete na 01 600 1530 ali jim pišete na data@data.si.  

Vabljeni tudi na naša seminarja  Kako do »trend« ideje in družabna omrežja za podjetnike in Kako z najnižjimi stroški zagnati podjetje?

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja