Go to Top

Izboljšajte svoj posel s pomočjo konkurence!

Vsako podjetje se bori s svojo konkurenco, vendar lahko s pomočjo svojih konkurentov izboljšamo svoje izdelke in storitve. Poskusite odgovoriti na spodnja vprašanja in izkoristite svojo konkurenco vam oziroma vašemu podjetju v prid.

Kako vaša konkurenca razlikuje od vas?
Nobeno konkurenčno podjetje ni enako vašemu, vaše podjetje je edinstveno. Poskusite analizirati vaše produkte in jih primerjati s konkurenčnimi produkti. V čem se vaši izdelki oziroma storitve razlikujejo od konkurenčnih? So vaši produkti boljši ali slabši? Kako lahko s  pomočjo analize konkurenčnih produktov izboljšate svoje produkte?

Kako se vaša konkurenca predstavlja na trgu?
Kako vaša konkurenca pridobiva potencialne stranke? So prisotni na družabnih omrežjih? Oglašujejo na spletu? Uporabljajo e-mail marketing? Kako pridobivajo stranke?

Izboljšajte svoj posel s pomočjo konkurence!V čem je vaš izdelek enak njihovemu?
Katere lastnosti vašega produkta so enake produktu vaše konkurence? Razmislite, ali obstaja kakšna možnost, da lahko vaš izdelek zamešajo z njihovim? Če obstaja takšna verjetnost, poudarite “posebnost” vašega izdelka oziroma storitve.

Kakšne so cene produktov pri vaši konkurenci?
Ali so vaše cene višje ali nižje? Zakaj so višje ali nižje? Delate kaj boljše oziroma slabše? Če je konkurenca cenejša, poskusite izpostavite lastnosti vašega izdelka, da potencialni kupci več ne bojo gledali na ceno.

Kakšna je spletna stran vaših konkurentov?
Oglejte si vse vidike spletne strani vaših konkurentov, od postavitve do vsebine. Ali imajo možnost prijave na e-novice? Imajo blog? Poskušajte ugotoviti, kako tržijo svoje produkte s pomočjo svoje spletne strani.

Spremljanje konkurentov je lahko zelo pozitivno, saj vam lahko pomaga izboljšati vaše izdelke oziroma storitve. Ni dovolj, da konkurente analizirate samo enkrat in potem pozabite na njih. Če želite boljše poslovati in izboljšati poslovanje vašega podjetja, morate nenehno spremljati konkurenco in se truditi biti boljši. 

Več o marketinškem načrtu lahko izveste na našem brezplačnem seminarju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

[hr]

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja