Go to Top

Naj podjetnik vlaga v izobrazbo zaposlenih ali v opremo?

V današnjem času ni dovolj, da ustanovimo podjetje, zaposlimo določeno število ljudi, ki jih potrebujemo in čakamo na pozitivne poslovne rezultate. Ključno vprašanje, ki si ga bi moral postaviti vsak podjetnik je, ali naj vlaga v izobrazbo zaposlenih ali v opremo?

V 19. stoletju je veljalo, da zaposleni potrebujejo podjetje in ne podjetje zaposlene. Glede na število brezposelnih, ki jih je trenutno, bi lahko rekli, da to drži, vendar je v resnici ravno obratno.

Ključno vprašanje podjetnikov - vlagati v izobrazbo kadrov ali v opremo?

“Človek je edini dejavnik, ki podjetju prinaša dobiček” (Robert Kober)

Z globalizacijo se vse spreminja zelo hitro in konkurenca postaja vedno močnejša, zato v boju s tekmeci odločajo malenkosti. Ugled podjetja je odvisen od usposobljenosti zaposlenih, saj je le izobražen kader kos nenehnim spremembam tržišča.

Dominantna prednost 21. stoletja in ključ uspešnega podjetja je znanje. Podjetje lahko preživi in ohrani svojo konkurenčnost le s spremljanjem razvoja in ustreznim stalnim prilagajanjem spremembam. Za to pa nujno potrebuje stalno izobraževanje, usposabljanje in vzgojo delovne sile. Izobraženi kadri lažje delajo v skupini, saj so bolj skladni med seboj, kar pomeni da delo poteka lažje, hitreje in učinkoviteje.

Podjetja vlagajo v razvoj delovne opreme, strojev in naprav, vendar so največji kapital podjetij prav zaposleni. Ste vedeli, da se vlaganja v izobraževanje zaposlenih v povprečju izplača petkrat bolj kot vlaganja v opremo?

Podjetja morajo promovirati svoje zaposlene tako, kot promovirajo svoje izdelke in storitve ter jim omogočiti profesionalni razvoj. Zaposleni morajo čutiti pripadnost do podjetja. Po domače povedano, dati morajo “vse od sebe”, saj bojo le tako učinkoviti, hitri in prilagodljivi. Z izobraževanjem dobijo zaposleni znanja, s katerim delo opravljajo hitrejše in učinkovitejše, dolgoročno pa vpliva na zavzetost zaposlenih in veča pripadnost organizaciji. Vse to podjetju zagotavlja možnost hitrega odzivanja na spremembe in zahteve trga ter na uspešnost celotnega poslovanja.

Izobraževanja res prinašajo določen strošek podjetju, vendar predstavljajo podjetju dolgoročno dobro investicijo.

V podjetju Data d.o.o. se zavedamo pomena izobraževanja in nadgrajevanja formalno pridobljene izobrazbe, zato nudimo veliko seminarjev, delavnic in izobraževanj na področjih marketinga, računovodstva, davčne zakonodaje in ostalih področij, ki se tičejo podjetništva. Več o podjetniških izobraževanjih poglejte tukaj.

Pripravila: Anja Grahek


Kategorije Kadri Podjetništvo

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja