Go to Top

Strategije uspešnega spletnega trženja

Svetovni splet je od pojava televizije postal najpomembnejši komunikacijski medij, z njegovo uporabo pa so se spremenili tudi temelji trženja in oglaševanja. Klasični marketing  se je ob pojavu interneta začel umikati spletnemu marketingu, ki je postal veja marketinga, ki prinaša izredne rezultate brez potrebe po ogromnih vložkih denarja. Spletni marketing, drugače znan tudi kot internetni marketing ali digitalni marketing je trženje produktov in storitev z uporabo izbranih spletnih tehnologij. Poznamo več strategij uspešnega spletnega trženja, med katerimi so na primer optimizacija spletnih strani, oglaševanje in e-poštni marketing.

Dober spletni marketing vsebuje dobro spletno stran in dobro izpostavljenost, dobre tekste, dober poslovni model ter odličen produkt. Potencialni stranki o torej s pomočjo optimizacije podjetje pomaga najti informacije, ki jih potrebuje. Pomembno je, da stranka na lahek način s pomočjo dobrih tekstov in slikovnega materiala na internetni strani dobi to, kar išče, saj bo tako dobila zaupanje do podjetja in opravila nakup.

Strategije uspešnega spletnega trženjaSpletno oglaševanje ima za oglaševalce v primerjavi z uporabo ostalih medijskih kanalov veliko prednosti, med katere uvrščamo cenovno dostopnost, omogočanje preciznega ciljanja tržnih segmentov, popoln nadzor nad porabo sredstev ter natančno merjenje rezultatov oglaševanja. Ena izmed najučinkovitejših oblik spletnega oglaševanja je iskalni marketing, med katerega uvrščamo sponzorirane in “organske” rezultate iskanja.  Sponzorirani oglasi se na Googlu med iskanjem pojavijo na skrajnem vrhu ter v skrajnem desnem stolpcu in so sestavljene iz naslova, opisa ter povezave do spletne strani podjetja. “Organski” rezultati so pa spletne strani, ki so svojo pozicijo dobile z optimizacijo, s katero želimo doseči čim višjo pozicijo med rezultati iskanj na iskalniku. Približno 80 odstotkov vseh klikov na iskalnikih se zgodi na prvi strani rezultatov iskanj. Če povezave do vaše strani ni moč najti med sponzoriranimi povezavami na prvi strani ali med prvimi desetimi organskimi zadetki, boste izgubili večino potencialnih strank, ki bi lahko prek iskalnikov prišle na vašo spletno stran. Z optimizacijo spletnih strani lahko spletno stran pozicioniramo višje v rezultatih iskanja.

E-poštni marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov oglaševanja na spletu, ker vam omogoča komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi strankami. Poleg večje prepoznavnosti pa z e-poštnim marketingom prav tako spodbujate povpraševanje in povečujete prodajo.

Za vsa dodatna vprašanja lahko pokličete naše svetovalce na tel. 01 600 15 30 ali jim pišete po e-pošti data@data.si. Lepo vabljeni tudi na našo delavnico Spletna stran TO GO, ki je namenjena vsem podjetnikom in posameznikom, ki bi radi kakovostno in strokovno predstavili svojo dejavnost ali delo na spletu.

Pripravila: Anja Grahek


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja