Go to Top

Ključne točke poslovnega načrta

Poslovni načrt je sredstvo za komuniciranje med podjetniki in potencialnimi investitorji, predstavlja ključni instrument, ki omogoča podjetniku pridobiti potrebna sredstva.

Ključne točke poslovnega načrtaVsebinska struktura poslovnega načrta je standardno določena. Priporočena dolžina je med 20 in 40 stranmi za nova podjetja ter med 40 in 60 stranmi za že utečena podjetja, ki predstavljajo nove notranje podjetniške projekte.

Kaj opredeliti v poslovnem načrtu:

  • poslanstvo, vizijo in cilje z načrtovanim poslom
  • rezultati preverjanja uresničljivosti ciljev iz tržnega, ekonomskega in tehničnega vidika
  • strategije za uresničevanje zgoraj opredeljenih ciljev

Podjetnik naj bo pozoren na slednje:

  • podjetnik naj pri razvijanju poslovnega načrta aktivno sodeluje, saj gre za njegovo zamisel in posel
  • za razvoj poslovnega načrta si je treba vzeti dovolj časa (okoli 170 ur aktivnega dela)
  • zelo pomemben je izgled poslovnega načrta (lektoriranje, kakovostna izdelava, itn.)
  • napisan naj bo v tretji osebi
  • poslovni načrt naj ima dobro razdelano oceno dobička
  • cilji naj bodo zastavljeni realno
  • točno določene naloge in dejavniki, ki lahko vplivajo na uspešnost posla
  • izogibanje površni izdelavi poslovnega načrta zaradi pomanjkanja poslovnih izkušenj

V primeru pomanjkanja poslovnih izkušenj se je smiselno obrniti na zunanje sodelavce. V sklopu podjetniškega svetovanja vam izdelavo poslovnega načrta nudi tudi podjetje Data d.o.o. Pokličite nas na 01 600 1530 ali nam pošljite elektronsko sporočilo na data@data.si.

 

Prijava na izobraževanje

Pripravil: Gašper Meden


Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja