Go to Top

Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje?

Želite pritegniti nove obiskovalce spletnega mesta, povečati spletno prodajo, poskrbeti, da bodo začeli zvoniti telefoni, ali si zagotoviti, da bodo stranke spet prišle? Danes je spletno oglaševanje najenostavnejše in cenovno najučinkovitejše oglaševanje v medijih.

Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje?

Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje?S spletnim oglaševanjem na Google iskalniku in Display prikaznem omrežju lahko dosežete prav vse vaše potencialne stranke.

Postanite prepoznavni z Google AdWords oglaševanjem

Google AdWords oglaševanje je trenutno najučinkovitejše oglaševanje na spletu. Izkorišča tako prednosti Google iskalnika, analitike, remarketinga, Google iskalnega omrežja in Youtube-a, kakor tudi tematske strani Googlovih partnerjev preko platforme AdSense.

Google Remarketing: Oglaševalskega poloma je zdaj konec

Predstavljamo vam pet razlogov zakaj izbrati Google oglaševanje:

1. Ciljno usmerjeno trženje

Oglašujete lahko le ljudem, ki uporabljajo iskalnik Google. Čeprav se vaši oglasi že pojavljajo v Googlovih rezultatih iskanja, se vam AdWords lahko pomaga ciljno usmeriti na novo občinstvo v Googlu in v našem oglaševalskem omrežju.

2. Večji nadzor

Oglase lahko brezplačno prilagajate, preizkusite nove iskalne poizvedbe, ustavite oglaševalsko akcijo in jo kadar koli spet sprožite. Svoj proračun lahko prilagajate toliko časa, dokler ne dobite želenih rezultatov. Prav tako lahko prikažete različne oblike oglasov ter celo ciljno usmerite svoje oglase glede na določen jezik in geografsko lokacijo.

3. Izmerljiva vrednost

Ni se vam treba zavezati k najnižji porabi ali za določen čas. Zaradi možnosti cene na klik pa vam zaračunamo le v primeru, če uporabniki kliknejo vaš oglas. Tako je vsak evro vašega proračuna namenjen temu, da vam prinese čim več novih priložnosti.

4. Določite proračun

Najnižja poraba ni določena in sami se odločate, koliko sredstev boste namenili za oglaševanje. Za številna podjetja je oglaševanje uspešno s 5-10 € na dan. Določite lahko na primer dnevni proračun v višini pet evrov in najvišjo ceno za posamezni klik oglasa v višini deset centov. Začnite z dnevnim proračunom, ki vam najbolj ustreza, in ga sproti prilagajajte.

5. Plačate le za rezultate

Plačate samo, ko nekdo klikne vaš oglas in s tem obišče vaše spletno mesto ali vas pokliče.

V kolikor razmišljate o spletnem oglaševanju lahko pokličete naše Google Adwords strokovnjake na 01 600 1530 ali pišete na data@data.si in pomagali vam bomo narediti oglaševalsko kampanjo.

Vabljeni tudi na seminar Kako uspešno tržimo na spletu?

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na seminar


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja