Go to Top

Optimizacija spletne strani za iskalnike (2. del)

Ključni SEO faktorji, ki vplivajo na uvrstitev v iskalniku.
Optimizacija spletne strani za iskalnike (2. del)

Ključni SEO faktorji

SEO je dinamično področje zato se morate posluževati tako obstoječih praks kot skrbeti za razvijanje novih metod.

Nekaj faktorjev, ki vplivajo na uvrstitev v iskalniku:

Vsebinski marketing: dobra vsebina ni več opcija ampak je pogoj. Strani, ki jih vidimo visokopozicionirane v rezultatih so tiste, ki redno servirajo uporabniku veliko dobre vsebine. To je eden od ključnih faktorjev za dober uspeh.Zato poskrbite za odlično vsebino.

Novi algoritmi: Google je v preteklih letih spreminjal svoj algoritem za uvršanje strani v iskalnikih tako, da je kaznoval strani s slabo vsebino. Algoritmi niso statični in se nenehno spreminjajo. Ravno zato je potrebno neprestano razvijati nove metode, slediti novostim, če si želite zagotoviti in obdržati visoko uvrstitev v iskalniku.

Signali iz socialnih omrežij: Google vse bolj upošteva signale iz socialnih omrežij. To pomeni, da upošteva faktorje koliko like-ov je imela vaša vsebina, koliko twitt-ov in tudi koliko se na socialnih omrežjih govori o vaši strani. Ne zadostuje več samo optimizacija ključev na spletni strani, ampak morate razmišljati, kako se bo vaša vsebina delila med uporabnike na socialnih omrežjih. Za to je prvi pogoj dobra vsebina.

On-page in off-page SEO: On-page se nanaša na optimizacijo na vaši spletni stran. To je implementacija določenih ključnih besed na določene strani z vsebino. Kot sem že napisal v uvodnem delu on-page tehnike ne vplivajo veliko na pozicijo v iskalniku. Ključni faktor za vašo uvrstitev igra off-page SEO, ki se ne nanaša na tehnike na vaši spletni strani, ampak tukaj igrajo vlogo ostale strani. Več kot je vzpostavljenih kvalitetnih povezav iz ostalih strani na vašo spletno stran, višja je vrednost vaše strani v očeh iskalnika. Posledično višja bo pozicija na iskane ključe.

Black hat in White hat tehnike

Black hat tehnike se nanašajo na temno prakso, ki krši vsa navodila, napotke in priporočila iskalnikov. Black hat tehnike se poslužujejo nekateri spam-arji, ki želijo hitro in po nenaravni poti prelisičiti iskalnik, da jih uvrsti višje kot si zaslužijo. Cilj teh dejanj je potreba po hitrem zaslužku s čim manj vloženega napora. Tisti, ki to počnejo se dobro zavedajo, da imajo take strani kratko dobo. Tvegajo, da bo v primeru, če se kršenje navodil odkrije, stran porinjena na dno iskalnih rezultatov ali pa celo izbrisana iz iskalnikov.

White hat SEO se nanaša na delo v okviru smernic iskalnikov in izvajanju najboljše prakse za optimizacijo spletne strani. Za posel je najboljša dolgoročna strategija, zato je White hat SEO edina možna izbira. Skrb, da bi bila vaša domena izbrisana iz iskalnikov ali porinjena na dno iskanih zadetkov, je v takem primeru odveč.

1. del najdete na tem linku.

Podjetje Data d.o.o. vam ponuja zanimiv nabor izobraževanj, med drugim tudi seminar Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu, kjer lahko izvete veliko več spletnem trženju.

 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja